Beste bezoeker, het lijkt erop dat je Internet Explorer 6 als browser gebruikt. Helaas wordt Hardware.Info niet 100% correct weergegeven in deze, inmiddels verouderde, browser. Voor een optimale ervaring raden we je aan om gebruik te maken van up-to-date versie van Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Apple Safari of Opera.

Budget Game PC - april 2009

hwi-h  PC Advies » Budget Game PC - april 2009

Budget Game PC

Het Hardware.Info Budget Game PC Advies is bedoeld om een gebalanceerde configuratie voor games voor te stellen, die je kan aanschaffen zonder een tweede hypotheek te nemen.

De componenten zijn vooral geselecteerd op de beste prijs/prestatie voor het spelen van games. Dat betekent dat je niet altijd de hoogste instellingen, resoluties en frame rates kan verwachten, maar ook dat alle momenteel leverbare spellen gespeeld kunnen worden zonder al te grote concessies te doen aan kwaliteit en spelplezier.

Configuratie

Intel Core 2 Duo E8400

Intel Core 2 Duo E8400

Processors
De Core 2 Duo processor heeft een lange, succesvolle tijd achter de rug. Nog altijd is de prijs/prestatieverhouding van een exemplaar als de E8400 niet te verslaan. Met een kloksnelheid van 3 GHz kan deze processor voldoende snel scene data aanleveren aan de GPU, en met twee cores is er voorlopig voldoende rekenkracht voor AI en physics berekeningen.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

OCZ Vanquisher

OCZ Vanquisher

CPU-koelers
In onze laatste CPU koelertest verrastte de OCZ Vanquisher ons als koeler die voor een zeer beperkt bedrag toch duidelijk betere prestaties dan een boxed cooler wist te behalen, zowel qua koelcapaciteit als qua geluidsproductie.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

OCZ Gold XTC 4GB DDR2-800 CL5 kit

OCZ Gold XTC 4GB DDR2-800 CL5 kit

Geheugenmodules
Voor games is 4GB geheugen echt geen onverantwoorde luxe. We kiezen voor modules die de zekerheid van een kwaliteitsmerk combineren met een bescheiden prijs, terwijl de prestaties een stuk beter zijn dan die van de absolute budget exemplaren: de modules uit de OCZ Gold XTC serie hebben een lange garantie en de prestaties zijn prima.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

ASUS P5QL-E

ASUS P5QL-E

Moederborden
Als je toch maar één videokaart gaat plaatsen, zijn voor Intel processors gebaseerde computers moederborden met Intel P43 chipset op dit moment de juiste keuze wanneer slechts 1 PCI Express x16 slot nodig is. De P43 combineert up-to-date specificaties met prima prestaties. Onze keuze voor het Budget Game systeem valt op de ASUS P5QL-E, een snel en stabiel bord met voldoende features, waaronder een FireWire-controller en Intel RAID-functionaliteit.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

ASUS ENGTS250 DK/HTDI/512M

ASUS ENGTS250 DK/HTDI/512M

Videokaarten
De nVidia GeForce GTS250 is een heel aantrekkelijke keuze geworden voor een budget Game PC. Nog niet zo heel lang geleden was de 9800GTX+ flink aan de prijs, maar inmiddels heeft hij qua de prijs/prestatie de Radeon HD 4850 van de troon gestoten. De ideale videokaart voor een Budget Game PC dus. Wij kiezen voor een exemplaar van ASUS.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Samsung Spinpoint F1 640GB SATA2

Samsung Spinpoint F1 640GB SATA2

Harddisks/SSD's
De Samsung Spinpoint F1 640GB is zeer snel, dankzij de platters met hoge dichtheid. Deze hoeveelheid opslagruimte is voldoende voor een flinke hoeveelheid games, zelfs in deze tijd van steeds gedetailleerdere textures.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Samsung SH-S223F

Samsung SH-S223F

Optische drives
Tegenwoordig zijn alle DVD-branders eigenlijk bijna even goedkoop. Dan kun je natuurlijk het best direct voor de beste kiezen! In onze nieuwste vergelijkingstest uit Hardware.Info Magazine #2/2008 komt de 20-speed Samsung SD-S203D als winnaar uit de bus, als we brandsnelheid, brandkwaliteit en prijs meewegen. Deze brander maakt uiteraard gebruik van de moderne SATA-interface. De S203D is recentelijk opgevolgd door de S223F, welke iets sneller claimt te zijn, maar verder identiek zou moeten zijn.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Cooler Master Elite 330

Cooler Master Elite 330

Behuizingen
Een degelijke kast moet niet het sluitstuk op de begroting zijn. Met de Cooler Master Elite 330 hoeft dat ook niet - voor een bijna absurd lage prijs heb je hiermee toch een merkkast die toch een heel stuk beter is qua features en afwerking dan wat we meestal aantreffen aan de onderkant van de markt. Voldoende ruimte en airflow voor dit systeem.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Cooler Master Real Power M520

Cooler Master Real Power M520

Voedingen
De gebruikte componenten vergen geen van alle grote hoeveelheden stroom. Een bescheiden voeding volstaat derhalve. Wel willen we uiteraard een stabiele en efficiënte voeding; de nu meermalen door ons geteste en uitstekend bevonden Cooler Master M520 voldoet aan beide wensen en biedt nog enige marge voor een toekomstige upgrade. Het is mooi meegenomen dat deze voeding ook uitermate efficiënt én stil is!
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer OEM

Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer OEM

Geluidskaarten
Je kan lang of kort over discussiëren over de merkbare snelheidswinst van een dedicated geluids DSP. Waar geen twijfel over bestaat is de meerwaarde van een goede geluidskaart, die niet alleen beter klinkt, maar ook EAX effecten vele malen mooier weergeeft dan een onboard emulatie zou doen. Een geluidskaart is voor games echt een meerwaarde, en dus kiezen we óók voor het budget Game systeem voor een aparte geluidskaart.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Microsoft MultiMedia Keyboard OEM

Microsoft MultiMedia Keyboard OEM

Toetsenborden
Microsoft levert prima toetsenborden; dit MultiMedia Keyboard is een goed voorbeeld van een betaalbaar kwalitatief goed exemplaar.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse

Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse

Muizen
Gezien hoe essentieel dit gereedschap is voor de gamer, zetten we wat extra budget opzij voor de muis. De Logitech MX518 is bijna legendarisch onder gamers. Met een zeer hoge precisie en sensorsnelheid is dit nog altijd een uitstekende keuze voor de gamende PC gebruiker.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Creative Inspire T6200

Creative Inspire T6200

Speakersets
Zolang je geen kamervullend geluid wilt, en met een bescheiden budget zou dat ook wat veelgevraagd zijn, is de Creative T6200 als opvolger van de goed geteste T6100 een mooie keuze. Bijzonder aan deze set is de mogelijkheid de achterluidsprekers op de voorluidsprekers te plaatsen, waarmee je de 5.1 set verandert in een 2.1 set, met een virtueel surround effect.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

LG W2261V-PF

LG W2261V-PF

Monitoren
Met een bescheiden budget is de monitor altijd een compromis geweest: gingen we voor Full HD, een grote diagonaal of juist goede specificaties. De doorslag ging dan naar het laatste: liever een wat bescheidener formaat en een resolutie die goed past bij de videokaart, dan een compromis op het gebied van reactietijd of input lag. Inmiddels zien we echter een stroom van 16:9 beeldverhouding monitoren op de markt komen, die zowel een bescheiden formaat (nou ja, ruim 21 inch) bieden als een Full HD resolutie van 1920x1080 pixels. Met de uitstekend geteste LG W2261V-PF heb je nog altijd de keuze te spelen op een wat lagere resolutie, maar geef je bijvoorbeeld de voorkeur aan meer detail en wat minder postprocessing, dan kan dat vanaf nu ook met ons Budget Game PC systeem.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #1/2009.

Advertentie: Direct bestellen

Salland Automatisering
Dit systeem is verkrijgbaar bij Salland Automatisering voor circa € 1149. Klik hier voor de actuele dagprijs.
Antwoord
15 april 2009, 09:12#2
Senior Member
 
 
Samiej6
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Ziet er goed uit, maar kies alsjeblieft een ander toetsenbord.
Dat witte ding ziet er echt afschuwelijk uit.
Samiej6 is offline   
15 april 2009, 09:13#3
Member
 
CILLER
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
het is wel een redelijk systeem maar ik vind hem nog erg pittig geprijst voor een budget systeem
Bij budget denk ik zeker nooit boven de 1000 maar eerder richting de 700 a 800 voor een game systeem.
CILLER is offline   
15 april 2009, 10:02#4
Senior Member
 
 
F4RR3L
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
@hierboven: het is en blijft een game systeem, en dat zijn nou eenmaal niet de goedkoopste systemen

mooi systeem hoor, zeker. maar wat er al word gezegd in de eerste reactie, verander a.u.b. dat toetsenbord, die kleur kan ECHT niet meer. we leven in 2009, niet in 1999
F4RR3L is offline   
15 april 2009, 10:04#5
Senior Member
 
Daan_87
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
dat komt omdat je als je aan een systeem denkt je normaal alleen aan de kast denkt en niet aan het toebehoren zoals monitor, muis, toetsenbord, speakers etc.

Als je dan bij azerty kijkt zie je dat je het systeem zonder toebehoren daar al voor 650 euro kunt samenstellen.

Heb je dan wel een nieuwe monitor, muis etc. nodig dan komt daar een slordige 250 euro bij en dan ben je nog klaar voor onder de 1000 euro.

Al met al een prima deal voor de prestaties die je er voor terug krijgt lijkt me zo.
Daan_87 is offline   
15 april 2009, 10:19#6
Member
 
 
VGR
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Is best een fijn toetsenbord, had hem zelf ook tot er drinken over heen ging. Had hem ergens in 2000 of 2001 gekocht en is pas dit jaar overleden. Groot nadeel vind ik dat hij p/s2 aansluiting heeft dus niet optimaal voor games waar veel toetsen tegelijk worden aangeslagen.
VGR is offline   
15 april 2009, 10:53#7
Senior Member
 
pantera
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
mooi is anders maar blijven goede toetsenborden heb er hele stapel van (en ze zelfs wel eens als hamer gebruikt ) ben wel een tijdje overgegaan op logitech toetsenborden maar sloeg steeds naast de enter
pantera is offline   
15 april 2009, 11:04#8
Senior Member
 
Ralf Schilders
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Nog steeds geen Phenom 2 systeem maar misschien kan dat nog komen in de nabije toekomst( weet ook niet of dat exact in het budget past)
Maar dit ziet er ook niet verkeerd uit zo ver ik het kan zien leuk en goed systeem om mee uit te voeten te kunnen
Ralf Schilders is online   
15 april 2009, 11:42#9
Senior Member
 
 
F4RR3L
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
allicht omdat een dual-core nog meer dan prima presteert in games? en daar komt dan natuurlijk nog bij dat de architectuur van de core2duo's gewoon beter is dan die van de phenom, wat deze pc ook nog is net wat fijner maakt om andere taken uit te voeren al zou een quad wel fijner zijn om mee te multi-tasken (aangezien je toch niet constant gamed)
daarbij komt nog, dat het AM2+ platform natuurlijk aan het eind van z'n leven zit, of in ieder geval, het gaat niet heel lang meer duren. AM3 komt eraan, maar DDR3 is nog relatief duur (en een Phenom II x3 720 zou een mooi alternatief zijn voor de E8400 idd, lijkt mij dan). en ik hoor zo nu en dan nog wel is dat DDR3 nog wat "bugs" heeft? (weet ik verder het fijne niet van..)
al met al, lijkt dat me al genoeg keus om nu nog even voor de E8400 te gaan: bewezen kwaliteit, snelheid en overclock potentie, goed in games, betrouwbaar platform, niet een heethoof en dus is dat weer goed voor de geluidsproductie(alhoewel ik daar geen oordeel over kan vellen want ik heb geen ervaring met de PII's, wel met de PI's)

Laatst gewijzigd door F4RR3L; 11:44 om 11:44
F4RR3L is offline   
15 april 2009, 11:48#10
Member
 
Mella015
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Er zit een fout in de configuratie. Ze raden een GTS250 aan. Maar op de doos staat 1GB en als je bij specs gaat kijken staat er 512mb. Welke kaart is het nou ?
Mella015 is offline   
15 april 2009, 11:54#11
Junior Member
 
furYYY
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mella015
Er zit een fout in de configuratie. Ze raden een GTS250 aan. Maar op de doos staat 1GB en als je bij specs gaat kijken staat er 512mb. Welke kaart is het nou ?
Staat toch duidelijk 512 mb
Maar dat keyboard mag inderdaad wel naar een logitech keyboard media elite. Goedkoop betrouwbaar en geliefd onder de gamers !
furYYY is offline   
15 april 2009, 12:10#12
Senior Member
 
Poison Paradise
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Zoals inderdaad gezegt is dat toetstenboard zoooo 2000.

Kan er eigenlijk verder weinig op aanmerken. Mocht je perse een 1 gig versie van de GTS 250 willen dan kun je mischien de Gigabyte versie overwegen
http://www.alternate.nl/html/product...PCIe&l3=NVIDIA

Verder moet je hiermee inderdaad aardig uit de voeten kunnen.


Voor mensen die perse AMD willen zouden mischien beter een Phenom II X3 720 kunnen nemen met een mooi Gigabte GA-MA790XT UD4P moederboard en een mooi setje DDR3 geheugen.

Phenom II 720
GA-MA790XT UD4P
4 Gig Corsair DDR3 Geheugen
130+150+65 euro ongeveer.

Laatst gewijzigd door Poison Paradise; 12:14 om 12:14
Poison Paradise is offline   
15 april 2009, 13:29#13
Junior Member
 
 
be-tuned
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
ik zou tog een andere monitor nemen want volgens mij kun je niet deftig gamen met die resolutie met die videokaart
be-tuned is offline   
15 april 2009, 13:34#14
Senior Member
 
 
Noord26
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Als verandering zou ik een GTX260-core 216 erin zetten en de losse geluidskaart laten vervallen. Dat komt uit op hetzelfde buget, zo niet al iets goedkoper. De onboard geluids-chip is van redelijke kwaliteit. Bovendien zal je op full-HD icm een grafische kaart met 896Mb geheugen en een veel hogere snelheid tov de GTS250 meer profijt genieten. De grafische kaart blijft toch een beetje de basis bij een game PC. Een GTX260-core216 kost inmiddels slechts 50,- meer als de aangegeven GTS250. Beetje vreemde keuze voor de GTS250 icm full-HD.

Verder een mooi gebalanceerd systeem!

Laatst gewijzigd door Noord26; 13:42 om 13:42
Noord26 is offline   
15 april 2009, 13:50#15
Senior Member
 
 
RaZR1337
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
hmm leuk pc'tje, maar kies alsjeblieft ooit een keer een andere muis, deze ken ik nou wel . Een leuke laser G9? RaZ(e)R copperhead? Dit optische ding kan echt niet meer ala 2009
Verder zou ik toch voor paar tientes, een SLI moederbord kopen, mocht je een andere baan krijgen, en toch een echte game-pc willen is de uitbreidingsmogelijkheid gewoon klein.
Het prijsverschil zal (neem ik aan) niet heel groot zijn tussen 1 pci-e x16 slot of een SLI moederbord.
RaZR
RaZR1337 is offline   
15 april 2009, 15:16#16
Junior Member
 
Tjens
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
wow dit is bijna precies de opstelling die ik voor mn prive game pc wou nemen, behalve ipv de E8400 heb ik een E7200 gekozen om budget redenen. ook een antec 300 kast imp coolermaster.

goede opstelling : >
Tjens is offline   
15 april 2009, 16:01#17
Member
 
pilsz
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Mooi om te zien dat de mx 518 nog steeds de aangeraden muis is. Heb deze bijna 4 jaar geleden gekocht en ben er nog steeds erg tevreden over.
pilsz is offline   
15 april 2009, 16:43#18
Member
 
HeadHunter91
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Ja dat toetsenbord is echt spuuglelijk xD
HeadHunter91 is offline   
15 april 2009, 16:44#19
Member
 
Thanatos45
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noord26
Als verandering zou ik een GTX260-core 216 erin zetten en de losse geluidskaart laten vervallen. Dat komt uit op hetzelfde buget, zo niet al iets goedkoper. De onboard geluids-chip is van redelijke kwaliteit. Bovendien zal je op full-HD icm een grafische kaart met 896Mb geheugen en een veel hogere snelheid tov de GTS250 meer profijt genieten. De grafische kaart blijft toch een beetje de basis bij een game PC. Een GTX260-core216 kost inmiddels slechts 50,- meer als de aangegeven GTS250. Beetje vreemde keuze voor de GTS250 icm full-HD.

Verder een mooi gebalanceerd systeem!
Niet mee eens, een goede geluidskaart kan wel degelijk iets toevoegen aan je game ervaring, IMO meer dan wat extra AA of bloom. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Thanatos45 is offline   
15 april 2009, 17:02#20
Senior Member
 
 
Noord26
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thanatos45
Niet mee eens, een goede geluidskaart kan wel degelijk iets toevoegen aan je game ervaring, IMO meer dan wat extra AA of bloom. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
Uit eigen ervaring weet ik dat de onboard geluidskaart een goede chip is. En een GTS250 of een GTX260-core216 is een wereld van verschil op full-HD. Dus echt niet alleen wat extra AA...
Noord26 is offline   
16 april 2009, 18:07#21
Member
 
blockkiller
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
- Een geluidssetje van meer dan ¤70 is niet meer budget, een headset zoals de creative fatal1ty kost maar half zoveel.
- Het keyboard is echt fout, zoiets wil ik niet op mijn bureau hebben liggen.
- Ik vind een geluidskaart van ¤60 wel heel veel voor een budgetsysteem, misschien is een duurdere videokaart hier meer op zijn plaats, zeker gezien de resolutie.
- Ikzelf zou voor een phenom 2 X3 720 gaan, die is toch iets goedkoper, en zeker met het oog op de toekomst sneller.
blockkiller is offline   
17 april 2009, 00:28#22
Non-actief
 
Verwijderde gebruiker 43024
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blockkiller
- Een geluidssetje van meer dan ¤70 is niet meer budget, een headset zoals de creative fatal1ty kost maar half zoveel.
- Het keyboard is echt fout, zoiets wil ik niet op mijn bureau hebben liggen.
- Ik vind een geluidskaart van ¤60 wel heel veel voor een budgetsysteem, misschien is een duurdere videokaart hier meer op zijn plaats, zeker gezien de resolutie.
- Ikzelf zou voor een phenom 2 X3 720 gaan, die is toch iets goedkoper, en zeker met het oog op de toekomst sneller.
Niet sarcastisch bedoeld hoor, maar als jij datgene wat je nu opnoemt teveel vind. ben je zowiezo geen gamer. Wat een gamer wil is een Goede processor, goeie videokaart met GOED geluid en veel ingame prestaties. En over de toetsenbord gesproken er staat toch EEN VOOOOOORBEELD VAN. je moet niet afgaan van het plaatje zelf. en nee ik zou niet voor een phenom 2 X3 gaan. omdat je dan net zo goed voor een quad core kunt gaan bijv. Q6600, Q8200 of Q9300. maar omdat dual core voorlopig nog voldoet en veel games toch nog geen 4 officieel cores gebruiken(paar games wel, maar meeste 2 cores) Is de kloksnelheid gewoon veel belangrijker. Daarentegen kan ik niet ontkennen dat de Phenom 2 niet slecht is. Over het geluid kan ik heel kort zijn een Creative X-fi hoort in een Game PC punt uit. omdat geluid vooral in battlefield 2 bijv. erg belangrijk is om je tegenstander te kunnen horen en daarbij maakt het ook veel realistscher plus beter geluidskwaliteit muziek.. ik zou willen een Z-2300 voor budget of een Z-5500 voor de die hard gamepc

Voor de rest weg die GTS250 en een GTX260 erin en inderdaad ook een andere muis
ik zelf zou als budget muis de Trust Predator kiezen

Laatst gewijzigd door Verwijderde gebruiker 43024; 0:32 om 0:32
Verwijderde gebruiker 43024 is offline   
17 april 2009, 08:09#23
Member
 
blockkiller
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
@hierboven, de meeste mensen willen toch dat hun pc een tijdje meegaat, en dan is een
X3 veel beter, dan een dualcore. Maar een X3 is veel sneller dan alle C2Q die jij hebt vermeld in 2-coregebruikende games. Maar over een jaar heb je veel meer aan je X3 dan aan je C2D. En aangezien dit een budgetgamepc is moet die ook enkele jaren meegaan, en volgens mij biedt de X3 de beste prestaties verdeeld over enkele jaren. Er komen ook nog AM3 CPU's uit, dus je moederbord gaat ook wat langer mee, dit integenstelling tot
s775.
blockkiller is offline   
17 april 2009, 20:06#24
Junior Member
 
Tompecht
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Ik noem dit geen Budget Gaming PC hoor, met z'n 1100 euro (en de rest)

Ik heb ook een Budget systeempje gebouwd..... ¤710,50.....niet veel dus.

CPU: C2D E8400 (dezelfde)
RAM: Crucial Ballistix Tracer
GPU: ATI HD4850
PSU: Coolermaster real power M520 (dezelfde)
MB: ASUS P5Q-E (bijna dezelfde)
Tompecht is offline   
17 april 2009, 21:23#25
Member
 
Lenny-t
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tompecht
Ik noem dit geen Budget Gaming PC hoor, met z'n 1100 euro (en de rest)

Ik heb ook een Budget systeempje gebouwd..... ¤710,50.....niet veel dus.

CPU: C2D E8400 (dezelfde)
RAM: Crucial Ballistix Tracer
GPU: ATI HD4850
PSU: Coolermaster real power M520 (dezelfde)
MB: ASUS P5Q-E (bijna dezelfde)
Ja maar jij heb geen randapparatuur nodig.
Lenny-t is offline   
17 april 2009, 21:38#26
Non-actief
 
Verwijderde gebruiker 43024
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
Citaat:
=blockkiller
X3 veel beter, dan een dualcore. Maar een X3 is veel sneller dan alle C2Q die jij hebt vermeld in 2-coregebruikende games. M
s775.
Een phenom 2 X4 940 kan de Q8200 en Q9300 maar net bijhouden het scheeld niet veel. Maar een Q9450 is iets sneller (zie de artikel op HWI). en dan wil jij zeggen dat een Phenom 2 X3(met 1 core minder) sneller is dan een Core 2 Quad. Sorry hoor maar dat geloof ik dus echt niet. Ik neem aan dat je met deze argument ook een link heb? Verder vind ik dat de Phenom 2 behoorlijk overschat is. Vooral als ik kijk naar diverse benchmarks. De Q9xxx serie presteert beter op standaard geklokt.

Er is wel 1 ding waar rekening mee gehouden moet worden. en dat is dat veel games nog niet profiteren van 4 cores.

Laatst gewijzigd door Verwijderde gebruiker 43024; 13:58 om 13:58
Verwijderde gebruiker 43024 is offline   
20 april 2009, 11:16#27
Senior Member
 
BGBurn
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
dat toetsenbord, ik wordt al misselijk als ik er naar kijk

niet dat ik zon m00ib0y ben maar dit kan beter
BGBurn is offline   
29 april 2009, 21:44#28
Member
 
Timkam
0 score
Re: Budget Game PC - april 2009
mooie configuratie, maar budget kan je het niet noemen
Timkam is offline   
Antwoord
Hardware.Info in andere landen: België - Nederland - United Kingdom - United States