Country:
 

Ultimate PC - augustus 2007

hwi-h  PC Advies » Ultimate PC - augustus 2007

Ultimate PC

De ultieme PC: louter de allerbeste en allersnelste componenten, maar wel met een astronomisch prijskaartje. Beter dan dit krijg je het niet! Let wel: ook bij dit advies houden we het zinnig, dus de terabytes aan solid state opslag of bunker met airconditioning voor de koeling laten we aan jouw fantasie over.

Configuratie

Intel Core 2 Extreme QX6850 Intel Core 2 Extreme QX6850 Processors
In een ultiem systeem hoort de ultieme processor. En welke is daar op dit moment beter geschikt voor dan de nieuwe Intel Core 2 Extreme QX6850? Deze quad-core krachtpatser combineert twee Core 2 Extreme chips in één verpakking en heeft dus de beschikking over een kloksnelheid van 3,0 GHz en een L2-cache van maar liefst 8 MB! Alle benchmarks, in het bijzonder de benchmarks die geoptimaliseerd zijn voor meer cores, wijzen de QX6850 'Kentsfield' aan als de allersnelste desktopprocessor ter wereld.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Scythe Mugen Scythe Mugen CPU-koelers
De verrassing van de grote CPU-koelers vergelijkingstest uit Hardware.Info Magazine #6/2006: de Scythe Infinity weet al zijn concurrenten zowel qua koelprestaties als qua geluidsniveau te verslaan. Het is een joekel, maar je haalt met de Infinity wel echt de ultieme CPU-koeler in huis.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #6/2006.

ASUS Striker Extreme ASUS Striker Extreme Moederborden
Bij de keuze voor het ultieme moederbord zijn er twee musts: ondersteuning van de hierboven aangehaalde Intel Core 2 Extreme processor en ondersteuning van meerdere videokaarten. De ASUS Striker Extreme voldoet hieraan: zowel quad core processoren als Quad-SLI van nVidia worden ondersteund. De Striker Extreme is gebaseerd op nVidia's 680i SLI chipset en biedt dus plaats aan vier dual channel DDR2 800 geheugenmodules, twee PCI-Express x16 videokaarten, acht S-ATA II harde schijven (combineerbaar met RAID 0, 1, 0+1, 5) en tien USB 2.0 apparaten. Het moederbord beschikt verder over een extra PCI-Express x16 slot, een PCI-Express x1 slot, twee PCI-slots, twee Gigabit netwerkaansluitingen en twee Firewire poorten. Het bord is overladen met features en alzo een Bling product van de hoogste categorie. Zo bevat het backpanel een LCD-scherm waar je het opstartproces kunt volgen en kun je met een switch tientallen LED's op het moederbord activeren, net zoals bij de onlangs geteste ASUS Crosshair. Daarnaast is de gehele processorsocket omgeven door heatpipes die spanningsstabilisatoren, north bridge en south bridge met elkaar verbinden. ASUS levert ook een 24-bit/192 kHZ 7.1 geluidskaart mee, al gaan we deze in dit PC advies niet gebruiken. Naast de voldoening van casemodders moet de overklok-guru ook aan zijn trekken komen: vele ingebouwde temperatuurssensors, uitgebreide software en andere features maken dit bord tot een waardige opvolger van de Crosshair: het ultieme moederbord voor alle doelgroepen!
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #1/2007.

Team Xtreem 2 GB DDR2-1200 kit 2x Team Xreem DDR2-1200 2 GB kit (4 GB totaal( Geheugenmodules
Onze recente test wijst uit dat je voor het ultieme geheugen bij Team moet zijn. De Xtreem DDR2-1200 modules maken gebruik van een unieke heatpipe-koeler van Thermalright. Het overklokpotentieel is onovertroffen; wij kwamen tot niet minder dan 1320 MHz! Ook op strakkere timings krijgen we de modules eenvoudig de 1200 MHz voorbij. De modules zijn erg duur, maar je haalt wel echt het ultieme geheugen in huis. Helaas zijn de Team modules (net als alle andere high-end sets) niet verkrijgbaar in 2 x 2 GB. Om 4 GB geheugen te krijgen zul je dus vier repen moeten plaatsen. Het gebruiken van de speciale heatpipe koelers wordt dan lastig.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

2x nVidia GeForce 8800 Ultra in SLI 2x nVidia GeForce 8800 Ultra in SLI 3D-chips
DirectX 10, 128 unified shaders, Shader model 4.0, 768 MB geheugen, 384-bit geheugenbus: de nVidia GeForce 8800 heeft het allemaal en heeft niet voor niets het hoogst haalbare eremetaal van Hardware.Info ontvangen: de 8800 Ultra is overduidelijk de snelste 3D-chip die je voor de desktop kunt aanschaffen. Om de prestaties extra op te krikken plaatsen we twee van zulke monsterkaarten naast elkaar. Een combinatie van deze twee laat alle andere kaarten ver achter zich, zo wijzen de benchmarks uit.

Western Digital Raptor X 150 GB 2x Western Digital Raptor X 150 GB in RAID 0 Harddisks/SSD's
Niet één, nee vijf harde schijven horen minimaal in een ultieme PC thuis. Om snelheid te behalen kiezen we twee Western Digital Raptor X 150 GB harddisks, gecombineerd in een RAID0 array. De winnaar uit de harde schijven test van Hardware.Info Magazine #2/2005 bestaat in twee varianten: naast een model met standaard behuizing geeft Western Digital ook een X-versie uit: via een raampje kun je het binnenwerk van de Raptor bewonderen. Deze exclusieve feature bezorgt het ultieme systeem een extra X-factor.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #1/2007.

Seagate Barracuda 7200.10 750 GB 3x Seagate Barracuda 7200.10 750 GB in RAID 5 Harddisks/SSD's
De vraag naar meer capaciteit zien we terug in de groeiende verkopen van grote harde schijven. Als je het groot wilt spelen spreek je in 2006 niet meer over gigabytes maar over terabytes. Een RAID 5 configuratie van drie Seagate Barracuda 7200.10 750 GB harde schijven zorgt, naast extra veiligheid en snelheid, voor een spectaculaire capaciteit van anderhalve terabyte! In onze benchmarks presteert de Seagate Barracuda 7200.10 750 GB wisselend. Zo komt de harde schijf bij HD Tune en de PCMark 05 Filewrite benchmarks als een van de besten uit de bus. In andere domeinen zijn de resultaten gemiddeld. Het moge duidelijk zijn dat we deze harde schijven vooral kiezen vanwege de capaciteit. Het besturingssysteem en snelheidsvereisende programma's installeren we uiteraard op de bloedsnelle Raptors van Western Digital.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Samsung SH-D162A 16x DVD-ROM SATA Samsung SH-D162A 16x DVD-ROM SATA Optische drives
De Samsung SH-D162 is een prima 16x DVD-ROM drive, met goede snelheden en een relatief laag geluidsniveau. Daarnaast is deze DVD-ROM drive voorzien van een moderne SATA-aansluiting. Voor dit systeem kiezen we uiteraard de variant met een zwart frontje.

Lite-On LH-20A1H-487C Lite-On LH-20A1S Optische drives
In onze laatste grote vergelijkingstest van DVD-branders kwam de Lite-On LH-20A1H overtuigend als beste uit de test. Niet alleen wist Lite-On gemeten over 44 verschillende soorten DVD-schijfjes gemiddelde de beste brandkwaliteit te bieden, ook was de Lite-On brander ook nog eens de snelste. Met een maximale snelheid van 20x weet Lite-On menig schijfje ruim binnen vijf minuten te vullen. Als klap op de vuurpijl is Lite-On ook nog eens goedkoper dan de meeste van haar concurrenten. De Lite-On LH-20A1S is de Serial ATA versie van de geteste drive en is prima compatible met het gekozen moederbord.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.

Multifunctionele cardreader Multifunctionele cardreader Cardreaders
Een x-in-1 cardreader is een goedkope en zeer handige toevoeging aan een PC. Nu bijna iedereen wel beschikt over een digitale camera, is het handig als je de geheugenkaartjes direct in je PC kunt uitlezen. Met Windows Vista is de diskdrive definitef verleden tijd.

Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty Geluidskaarten
Met de X-Fi heeft Creative een reeks bijzonder krachtige geluidskaarten geïntroduceerd. Uit de test in Hardware.Info Magazine #4/2005 blijkt dat de kaarten zowel qua geluidskwaliteit als qua mogelijkheden onovertroffen zijn. Of je de PC nu gebruikt voor games, multimedia of muziekcreatie: voor al deze zaken biedt X-Fi mogelijkheden die je normaal zou moeten missen. Voor het Ultimate PC-advies kiezen we de Fatal1ty variant. Voor diegenen die regelmatig gebruik maken van een hoofdtelefoon is de front-box namelijk een handige extra. Daarnaast biedt deze kaart de mogelijkheid om de speakerset coaxiaal of optisch aan te sluiten. De kaart beschikt verder over 64 MB X-RAM dat tot zijn recht komt binnen 3D-games. Developers kunnen ervoor kiezen om veel gebruikte geluiden - zoals het geluid van het geweer dat je gebruikt - te cachen. Als het geluid ten gehore gebracht moet worden, hoeft het niet eerst via de PCI-bus naar de geluidskaart, maar kan deze direct aan de slag. Creative belooft bij ondersteunde games een frameratestijging van minstens 5%.

Cooler Master Stacker 830 Cooler Master Stacker 830 Behuizingen
De Cooler Master CM Stacker is en blijft de ultieme kast voor iedere hardwareliefhebber. De behuizing combineert een mooi ontwerp met zeer veel inbouwmogelijkheden en uitgekiende koeling (ook de fans worden standaard meegeleverd). Al met al de ideale behuizing voor dit systeem.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #4/2006.

Thermaltake Toughpower 850 Watt Thermaltake Toughpower 850 Watt Voedingen
Een systeem met quad-core processor, vijf harddisks en twee GeForce 8800 GTX kaarten in SLI verbruikt natuurlijk aardig wat stroom. Om het ultimate systeem stabiel te laten werken kiezen we voor een 850 Watt voeding van Thermaltake. De vier 12V lijnen van deze voeding kunnen gezamenlijk tot 62A stroom leveren: ruim voldoende voor alle gekozen componenten. De ToughPower 850 is verder modulair opgebouwd, zodat je alleen de kabels die je daarwerkelijk gebruikt hoeft aan te sluiten.

Samsung SyncMaster 305T Samsung SyncMaster 305T Monitoren
Bij een monster-pc hoort een monsterscherm. En dan kun je stellen dat je tegenwoordig per definitie bij een ultra-high-res 30" monitor terecht komt. Van de drie fabrikanten, Apple, Dell en Samsung, die ons dit model kunnen leveren kiezen we voor Samsung. Men heeft de contrastverhouding tot 1000:1 verhoogd in tegenstelling tot 700:1 bij Apple's Cinema HD Display 30" en de Dell 3007 WFP. Net als bij de concurrent heeft de SyncMaster 305T een standaard resolutie van 2560 x 1600 pixels bij 60 Hz. De helderheid bedraagt 400cd/m², de pixel pitch 0,25 mm, de opgegeven reactietijd 6 ms en de kijkhoeken 178 graden. Een extra voordeel van de Samsung SyncMaster 305T is het energieverbruik: 130 W in vergelijking met maximum 150 W bij de twee tegenstrevers. Zoals gezegd: een monsterscherm.
Klik hier voor de detailpagina van dit product.
Dit product is getest in Hardware.Info Magazine #5/2006.

Creative Gigaworks S750 Creative Gigaworks S750 Speakersets
Drie jaar oud en nog altijd dé set voor 7.1-kanaals surround geluidsliefhebbers: de Creative Gigaworks S750 is de perfecte compagnon van de Sound Blaster X-Fi Fatal1ty. De THX-gecertificeerde set heeft zeven 70 Watt RMS satellieten met een titanium tweeter voor de hoge tonen en een driver voor de middentonen. De subwoofer heeft een RMS vermogen van 210 Watt: voldoende om de ramen te laten trillen en dus ideaal voor deze pc.

Logitech G15 desktop Logitech G15 desktop Toetsenbord
Het ultieme toetsenbord, voorzien van een behoorlijke Bling-factor, is het Logitech G15 Gaming Keyboard: de 18 extra programmeerbare toetsen en het display maken dit toetsenbord tot een uitstekende aankoop. De G15 ziet er zeer gelikt uit, maar is ook zeer prettig in gebruik, vanwege de uitstekende aanslag en het platte 'zero-tilt' design. Bovendien bezit de G15 verlichte toetsen die in- en uit te schakelen zijn; ook de lichtsterkte is regelbaar. En last but not least worden, wanneer full-screen programma's opgestart zijn, automatisch de Windowstoetsen uitgeschakeld, zodat niet per ongeluk een verkeerde actie wordt uitgevoerd.

Logitech MX Revolution Logitech MX Revolution Muis
De Logitech MX Revolution is het beste compromis voor de ultieme alleskunner: degene die de ultieme PC enkel gebruikt om te gamen verwijzen we naar de Razer Copperhead of Logitech G5. De grote nauwkeurigheid van de muis, de comfortabele grip, het draadloze gemak, het instelbare scrollwiel en nog andere eigenschappen maken de Logitech MX Revolution tot de ultieme muis.

Advertentie: Direct bestellen

PCSNEL.NL
Dit systeem is verkrijgbaar bij PCSNEL.NL voor € 7542.

Antwoord
Oud 11-08-2007, 00:04   #2
jvm
Senior Member
 
jvm is op weg naar de top
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Mocht je toch eens geld teveel/over hebben
Volgens mij zijn zeker niet alle onderdelen van dit systeem ooit getest door hardware.info zelf.

De keuze van de voeding lijkt me de antec quattro 850/1000 toch een betere op voorhand.
jvm is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 00:32   #3
Ralf Schilders
Senior Member
 
Avatar van Ralf Schilders
 
Ralf Schilders is werkelijk schitterend
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

paar keuzes snap ik niet helemaal..

-de voeding keuze.. zoals hierboven aangegeven de antec zou een betere keus zijn

-weer geen waterkoeling ik had onderhand toch echt wel waterkoeling verwacht.. zeker in zo'n dure en extreme pc


de rest van de keuzes zien er wel logisch uit..

Laatst aangepast door Ralf Schilders : 11-08-2007 om 00:50.
Ralf Schilders is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 00:49   #4
MRoubos
Junior Member
 
MRoubos heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Waarom niet eens een andere koeler??

De Titan Amanda [TTC-NP05TZ] zou volgens jullie nog net iets beter koelen.
Maakt alleen wat meer herrie.
MRoubos is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 01:43   #5
Sephirothsnake
Member
 
Sephirothsnake is vooralsnog onbekend
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

3x Seagate Barracuda 7200.10 750 GB in RAID 5

Waarom niet 3x1000gb? Geld maakt hier toch niets uit.


En ipv een simpele Infinity. Vapochill.
http://www2.asetek.com/default.asp?s...entSection= 2

prometeia mach II....


Of zelfs een vapochill kast.

Laatst aangepast door Sephirothsnake : 11-08-2007 om 01:46.
Sephirothsnake is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 02:22   #6
Jens Boer
Senior Member
 
Avatar van Jens Boer
 
Jens Boer is een licht in de duisternis
Stuur een bericht via MSN naar Jens Boer
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door Ralf85
paar keuzes snap ik niet helemaal..

-de voeding keuze.. zoals hierboven aangegeven de antec zou een betere keus zijn

-weer geen waterkoeling ik had onderhand toch echt wel waterkoeling verwacht.. zeker in zo'n dure en extreme pc


de rest van de keuzes zien er wel logisch uit..
Ik zou ook wel eens willlen weten waarom HWI geen eigen geteste waterkoeling systemen adviseerd. Het gaat hier ja niet om prijs/kwaliteit verhouding, het gaat hier om de kwaliteit/prestatie verhouding!!
Jens Boer is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 06:10   #7
GC_Vos
Senior Member
 
Avatar van GC_Vos
 
GC_Vos kan niet meer stuk
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Hehe, eindelijk 4GB aan geheugen. Wellicht volgende maand HD 2900 XT's? Die zijn in Crossfire soms sneller dan 2 Ultra's.
GC_Vos is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 09:49   #8
VoorheeS
Junior Member
 
VoorheeS is vooralsnog onbekend
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Mooi systeem,

echter volgens mij 1 probleempje, raid 5 = 3 schijven. raid 0 = 2 schijven, 2xdvd maakt in totaal 7 sata. volgens mij op bord maar 6 sata aansluitngen en 2 e-sata.
VoorheeS is offline   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:07   #9
cartong
Junior Member
 
cartong heeft de eerste trede bereikt
Stuur een bericht via MSN naar cartong
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door GC_Vos
Wellicht volgende maand HD 2900 XT's? Die zijn in Crossfire soms sneller dan 2 Ultra's.
Tja, een HD2900XT in Xfire scoord - meestal - enkel beter in benchmarks, maar niet in games t.o.v. de 8800Ultra's
cartong is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:31   #10
bls
Senior Member
 
bls is op weg naar de top
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

ach ja, veel hulp heb je niet nodig om het ultimate systeem samen te stellen
dezelfde fout als in voorgaand ultimate systeem, bij de Thermaltake 850W staat dat hij stroom levert aan 2 8800GTX, terwijl er 2 Ultra's in zitten.
edit: voor mij een flink verschil
bls is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:38   #11
HenryKruijf
Senior Member
 
HenryKruijf is een licht in de duisternis
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Citaat:
3x Seagate Barracuda 7200.10 750 GB in RAID 5

Waarom niet 3x1000gb? Geld maakt hier toch niets uit.

daar ben ik helemaal mee eens. Waarom nemen ze nou 3x zo'n 750gb schijf, terwijl in de laatste HDD test de Hitachi 1TB schijf er echt super uit kwam.

Verder snap ben ik het er ook niet mee eens om een Infinity cpu cooler te nemen, hij presteert natuurlijk wel goed, maar er zijn beteren! ... ik zou persoonlijk een Thermalright Ultra 120 Extreme hebben genomen, en daar een hardblazende Silverstone fan aan gehangen. Die combo gaat gewoon echt veel beter koelen. En er zit standaard ook al zo'n fancontrollertje bij die silverstone fan's, dus als dan zou je het eventueel ook nog op een stillere stand kunnen zetten..

nog even om terug te komen op het geheugen, er staat dat het gebruik van de heatspreaders lastig gaat worden... Wat word willen ze daar mee zeggen, dat je eerst de heatspreaders eraf moet halen voordat je de geheugen modulles kan gebruiken??
HenryKruijf is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:39   #12
VGR
Member
 
Avatar van VGR
 
VGR heeft de eerste trede bereikt
Stuur een bericht via MSN naar VGR
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Jullie geven al aan dat 4 repen van dat Team geheugen wel eens een probleem kan worden en als ik zo eens naar de foto van dat mobo kijk gaat dat echt niet goed passen, of toch wel? Hebben Jullie als eens geprobeerd 2 van die staven vlak naast elkaar in een moederbord te steken? Verder is het idd scherp opgemerkt van die S-ATA poorten, maar goed je kan natuurlijk altijd nog een P-ATA dvd rom drive er in zetten ipv een S-ATA maar het is natuurlijk wel een kleine slordigheid.
Overigens wel een mooi systeem voor de rest, een systeem waar ik alleen van kan dromen

Laatst aangepast door VGR : 11-08-2007 om 10:44.
VGR is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 11:21   #13
SendaR
Senior Member
 
Avatar van SendaR
 
SendaR is op weg naar de top
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Als geld bij dit systeem geen rol speelt, waarom dan geen DDR3 geheugen erin? of is dat vershcil veels te klein?
SendaR is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 11:50   #14
Jens Boer
Senior Member
 
Avatar van Jens Boer
 
Jens Boer is een licht in de duisternis
Stuur een bericht via MSN naar Jens Boer
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Dan ben je gebonden aan ddr3 moederborden.
Bovendien kun je (nog) niet SLI draaien icm ddr3.
Jens Boer is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 12:06   #15
solix
Member
 
Avatar van solix
 
solix heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

als nou eens zoveel geld had....
solix is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 12:43   #16
flx
Junior Member
 
flx heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door SendaR
Als geld bij dit systeem geen rol speelt, waarom dan geen DDR3 geheugen erin? of is dat vershcil veels te klein?
En ddr3 is nu nog maar in een begin stadium, de hele goeie ddr3 repen zijn er nog niet echt.
Binnen een half jaar ofzo komen die hier wel te staan...
flx is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:04   #17
N0taFAma
Junior Member
 
N0taFAma heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Het spijt me zeer maar 4GB van dat team geheugen past niet

2GB is max!
N0taFAma is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:06   #18
Chrizie11
Member
 
Chrizie11 heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Hmm het Ultimate Systeem, er zitten idd nog wel wat foutjes in.

Zoals het Team geheugen kan idd maar maximaal 2 gig maar dat was al een aardig verspreid nieuwtje.
De Thermaltake Voeding vind ik nou niet echt bepaald Ultimate, neem dan een Tagan ik bedoel als we Ultimate gaan

De DVD brander, waarom neem je wel een DVD speler met SATA aansluiting maar geen dvd brander en waarom een DVD speler erin zetten en niet gewoon 2 branders das veel handiger :S

En waarom die logitech muis als je voor een gamerscomputer gaat neem dan een Razer of een Logitech G7 maar waarom een Revolution

Dan als allerlaatste de kast, waarom moet het toch altijd deze 830 zijn. Het is dan wel een grote kast maar is die mooi ? Ik vind persoonlijk van wel maar er zullen genoeg mensen zijn die dat ding spuuglelijk vinden. Waarom niet is een keer een Silverstone.
En als men toch perse de 830 wil waarom dat niet deze:
1.
2.
3.
4.
5.

Ohja en voordat ik het vergeet, als je idd waterkoeling in deze PC wilt er zijn perfecte producten voor de Striker die erop aansluiten bevoorbeeld die van Innovatek en MIPS.
Je moet dan denk ik wel 2 360mm radiatoren hebben en een erg fatsoenlijke pomp om alles af te koelen en rond te pompen, door ik dacht 7 blokken waarvan 2 full coverblokken voor de Ultra's Dat moet dan echt net zon machtig systeem worden !! Ohja en je moet natuurlijk ook nog andere aansluitingen want met slangen buigen op zo'n klein gebied werkt natuurlijk niet.

Zo dat was het wat ik te melden had

Laatst aangepast door Chrizie11 : 11-08-2007 om 14:11.
Chrizie11 is offline Systemen van gebruikers   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 15:53   #19
Varg
Member
 
Varg heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Citaat:
Oorspronkelijk gepost door N0taFAma
Het spijt me zeer maar 4GB van dat team geheugen past niet

2GB is max!

LOL inderdaad
Varg is offline   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 15:58   #20
Nikolas Taillieu
Junior Member
 
Nikolas Taillieu heeft de eerste trede bereikt
Standaard Re: HWI Ultimate Systeem - augustus 2007

Als je toch zo extreem mogelijk wilt gaan, waar is de Blu-Ray lezer/brander dan naartoe?
Nikolas Taillieu is offline   Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:08   #21