|
|
#1 |
|
Junior Member
|
hallo,
Ik heb deze buildlog al een eindje geleden op Highflow.nl/forum en IT-service.be gestart. Maar nu kom ik ook naar HWI. Natuurlijk mijn sponsors : ![]() ![]() ![]() vooraf Mijn ervaring in casemodding gaat zo'n 5j terug , sinds dan ben ik al bezig met het modden van pc's en dergelijke. Nu wilde ik het groter aanpakken omdat het concept ook veel groter is. de naam Ik ga eerst beginnen met het uitleggen van de naam voor mijn build. Plain crazy staat voor de crazyness of gekheid die gepaard met mijn project. Het word dus een kast waar 2 pc's inzitten en 4 waterkoeling "loops" maar later meer daar over. De kast Mijn kast heb ik aangekocht bij deze "winkel" : http://www.mountainmods.com/ MountainMods is bekend in de waterkoeling wereld voor zijn costume fabricatie en grote plaats binnenin. Enkele foto's van een naakte kast : ![]() ![]() ![]() Kickoff!!!! : ![]() Bestelling van mountainmods toegekomen spannend. ![]() Pedestal24 voor het eerst gemonteerd ![]() 5"25 bay in front ![]() Highflow.nl levering ![]() ![]() Leuke gadgets krijgen we daar ![]() test setup van Aqua-computer HDD koelblokken ![]() Hoe alles er van binnen zal uitzien met paint ![]() voor het monteren ![]() stapje verder ![]() Kleine aankoop van radiatoren van highflow ![]() Waar de pedestal nu staat ... ![]() Via het highflow forum konden we van een member een sleeving kit aankopen : ![]() ![]() cadeautje? ![]() Sleeving van mijn fans op mijn pedestal ![]() enkele fans gesleevd ![]() Mijn pompen gesleevd(1pomp zit nog in mijn huidige waterkoeling. Toen kwam mijn 2de sponser erbij : Bitspower.com Bitspower bestaat nog niet zo lang in de wereld van waterkoeling maar raakte snel bekend door hun mooi design van fittingen en andere handige tools dat ze op de markt gebracht hebben. Ik heb hun gecontacteerd en de "baas" Vincent is een zeer vriendelijk persoon, hij was quasi meteen akkoord voor een sponsering van project en krag dit toegestuurd : ![]() ![]() temp sensors ![]() ![]() x4 ![]() Bay res , fittings gemonteerd ![]() Eerst volgende weken volgt nog een levering van bitspower. Dan kon mijn geluk niet op en kwam ik terug terecht op deze webshop : It-service.be de baas Eddy was meteen geïnteresseerd in mijn project en heeft een mooie korting en sponsoring gegeven op een bestelling bij hem. ![]() ![]() een paar liters koelvloeistof ![]() handig voor het doorknippen van darmen ![]() je mag jezelf toch ook eens verwennen? ![]() darmen ![]() hij wist dat ik rookte Dit zijn zo een paar foto's van enkele grote bestellingen, natuurlijk zijn er nog kleinere bestellingen geweest. sleeving Zoals ik al vertelde kon ik via een member van het highflow forum een sleeving kit bestellen, eenmaal de kriebel van sleeven in je hebben kan je niet stoppen Hieronder enkele foto's van sleeving projecten : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Test gesleevde voeding : ![]() ![]() ![]() Nu sta ik zover dat huidige zaken gesleevd zijn : Voeding computer 2 ( server pc) Fans op pedestal 4x yate loon 1350RPM blue-led 80mm fans op achterkant van PC Pompen 3/4 verlengkabels voor fans 6x Inbouwen bays in kast zelf : Als je dus een mountainmod kast besteld krijg je alles in bouwpakket je moet dus zelf nog je 5"25 bays samenstellen en vastschroeven. Gelukkig heb je hulp online en heb je ook een papiertje waar alles duidelijk op staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals je kan zien heb ik dus nog 1 5"25 plaats over, deze word gebruikt voor het plaatsen van een slim drive bay. maar later meer hier over. Momenteel ben ik bezig aan het inbouwen van mijn radiatoren vooraan : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is alles voor vandaag, verdere vragen of foto's mogen altijd gesteld worden. Sponsoring van Highflow.nl gesleevd : ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door ward0; 23 juni 2009 om 20:32 |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
nog aan het typen zeker ?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
Het blijft bij sponsoren?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
wordt best wel crazy ja ! enne sleeven is idd verslavend
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
die kast is echt sick groot!
en bij deze neem ik een abbo hierop |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
aha, hier ook, keifat, ook nice dat eddy je sponsort
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
dit zal er zker wel bruut uitkomen te zien
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
crazy
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
Oke dit ziet er erg ziek uit, ga ik zeker volgen!!!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
Bedankt iedereen voor de goeie comments momenteel, ik heb nu mijn kast van de eerste fans voorzien en idd het ziet er ziek uit, ook al zeg ik het zelf... die witte leds in combi met dat blauw van die fans...
Morgen of overmorgen stuurt mijn sponsor highflow.nl een nieuwe doos met goodies op. Benieuwd wat er in zit? Stay tuned!!! |
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
Update : sponsoring van highflow.nl geleverd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze worden vanamiddag nog gesleevd als ik de tijd vind. Deze foto's zullen natuurlijk terug te vinden zijn op de index pagina als het werk af is... |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
Ziet er ziek uit en wtf! 4 waterpompen is goed voor 2400Liter per uur door te jagen.
Als ik alles goed zie plaats je 4 radiatoren quad. Wat ben jij van plan te koelen man?! Een serverplatform met 10 processoren en 10 GPU's ofzo? Bij een desktop kan je max 1 of 2x proc (skull) en 3x GPU + chipset + RAM + HDD's en dan is de kous wel goed af, Ik versta wel wrm je er 4 wilt voor het design. Maar wat je ook koelt het is zwaar overkill. Maar wil nice natuurlijk als je geld te over hebt |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
het is gewoon Plain Crazy
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
Wow, dat wordt enorm! Gaaf hoor, dit blijf ik volgen.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
seker te gek!!!
ga ik zeker volgen |
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
Freezera : lol het idd wel een beetje overkill voor mijn loops
t1mmo : daarom heb ik ook die naam gekozen he palmachius : bedankt, ik apprecieer dit inorm. |
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
Ga hem ook volgen! Lijkt me leuk
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
mini annonce : deze buildlog zal zeker voor 2weken stilliggen door vakantie met vriendin en wachten op nieuwe producten van mijn sponsor bitspower.
Vanaf het moment dat mijn pakket van bitspower binnen komt zullen de updates snel achter elkaar volgend tot het eindresultaat. |
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
Grote update :
Nota : Index pagina wordt vanavond of morgen ook nog update... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
Lekker crazy "projectje" idd
|
|
|
|
|
#21 |
|
Member
|
Ik wil ook een abbo!!!!
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
Crazy genoeg om te volgen. Bij deze een mooi abbo'tje!
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
Bij deze ook een abbo. Ziet er ziek uit
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
Eindelijk tijd gevonden voor verder te doen aan de build, Ik heb besloten om nu alle aandacht op de pedestal24 te richten dat wil zeggen dat de ped eerst volledig afgewerkt moet worden voor aleer ik begin aan mijn CYO.
Hier enkele foto's van testen van routing ;: ![]() darm test ![]() De pompen in het midden ![]() Van de andere kant gezien ![]() BP 45 rotary's used ![]() Europe first!!!!(fittings) ![]() Pomp layout in pedestal , final!!! ![]() ![]() Iemand hebben |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
JA
Ziet er al goed uit |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|