|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Vista is klaar!
De Duitse IT-website Heise meldt dat Microsoft bekend heeft gemaakt dat de nieuwe versie van Windows die onder de naam Vista op de markt zal komen af is. Het sein dat de software klaar is voor productie (RTM) is gegeven, naar verluid zouden de grot ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ben nog steeds erg sceptisch over Vista... aan de ene kant is het goed om over te stappen omdat veel dingen zijn verbeterd die de zaak sneller en stabieler maakt.... aan de andere kant zijn er meer dan genoeg features die voor mij echt compleet overbodig zijn en zelfs storend werken.
Maar de doorslag zal toch wel DX10 worden aangezien ik een flinke gamer ben.... |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Het sneller werken van je pc als je Vista instaleerd is niet echt logisch als je de systeemeisen ziet. Alleen high-end onderdelen zullen pas echt winst kunnen halen door de extra features die Vista biedt.
Vista ( laatste testversie ) , heeft niet genoeg aan 1 gb , om naast de standaard meuk, ook een spel te laten spelen, omdat ong. 512mb word gebruikt voor achtergrondprocessen. Dit zorgt voor de nodige framedrops en haperingen, dus het is maar net hoe je het bekijkt. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Vista komt zowiezo net op deze machine... volgend jaar is het weer upgrade tijd...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Is het ook mogelijk om ALLE grafische vormen enzo uit te zetten ?
Ik draai met XP op Win98 style en alles op beste prestatie zeg maar .. |
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Developer
|
Er is een classic skin aanwezig maar ik weet niet of deze nu Win 2000 of XP stijl is. Je kan best even googlen: http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Denk zelf niet dat het op mijn pc komt, misschien als halo 2 uitkomt, maar dat heb ik al op de xbox gespeelt. Voorlopig maar even een schone xp installatie. Quote:
Last edited by DJ H; 08-11-2006 at 22:11. |
||
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Developer
|
512MB mag volgens MS geen probleem zijn, met 1GB draait het vlot genoeg. Enkel wanneer je games speelt is 2GB een must have omdat games veel geheugen innemen (zeker met hoge video settings).
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Wil toch even wat vragen. Want hoe zit het nou. Ik heb een oem windows. En wil dus Vista instaleren. Kan ik dan een oem versie kopen.
Is dat hetzelfde als een upgrade. Heb ik dan een Xp over of zo. Of laat ik het anders stellen. Ik heb een gekochte versie van XP. En mijn moeder een copie. Geen legale dus. Ik wil Vista. Kan mijn moeder mijn versie erop zetten. En ik een nieuwe versie koop.. |
|
|
|
|
#10 |
|
Hardware.Info Editor
|
De Oem versie die bij jouw PC zit mag je dus NIET overzetten naar een andere, gezien de versie bij de PC/hardware hoort waar hij bij geleverd is. Je kan wel een upgrade versie van Vista aanschaffen om over jouw versie heen te zetten, en dan heb je inderdaad een XP versie over.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Nog even Ja sorry . of topic. Als ik een ander moederbord koop. Moet ik een nieuwe windows kopen.
Ik heb gehoord of ja gelezen hier ergens dat ik een versie van ongeveer 99.00 euro's kan kopen. Voor een upgrade. Dat is eigenlijk een oem versie. Je moet dus eerst XP eraf halen en dan Vista erop zetten. Of zijn de prijzen alweer anders. |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Nog even dit kan dus natuurlijk niet waar zijn als je een andere pc koopt hoef je natuurlijk niet weer een andere windows te kopen dit kan je gewoon doorgeven aan microsoft dat je een andere pc hebt en deze wilt instaleren Microsoft is echt niet zo moeilijk hoor als je duidelijke afspraken maakt kan je gewoon de andere pc er mij uitrusten.
Greets me |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Oh dat zal natuurlijk mooi zijn. Ik geef mijn moeder mijn orginele XP en ik koop een nieuwe Vista. Het blijft in de familie.
Kun je Microsoft daar gewoon voor bellen ofzo. (Oja het gaat over iligaal. Dat mag niet sorry.)Van hardware.info Maar Ik heb een orginele XP met een code en wil Vista kopen. Daarmee heb ik een Xp besturing cd over. En die wil ik op een andere pc hebben. Daar is het niet iligaals aan. Of zie ik dat verkeerd.. Ik heb jullie faqs gelezen. Last edited by marc1977; 10-11-2006 at 21:55. |
|
|
|
|
#14 |
|
Hardware.Info Editor
|
Het ligt er aan wat voor licentie je hebt. Als je een OEM-versie hebt, dan hoort die bij de PC waarbij die gekocht is.
Als je een retail-versie hebt, dan mag je die naar een andere computer brengen - mits je het van de oorspronkelijke computer verwijderd. Vrij simpel toch? |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Is ook vrij simpel. Ik heb een oem versie. Maar wil Vista erop installeren. En dus heb ik een Xp cd over. Wat kan je daar mee doen. Weg gooien.
Ik denk dat daar meer mensen mee zitten. Dus alle mensen die Vista willen hebben. Hebben zoon Xp over. Lekker dan. Mijn pc heb ik geloof ik 2 a 3 maanden.. |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Je hebt geen XP "over", OEM hoort bij één pc, en bij die ene alleen, als je het niet meer gebruikt of niet wil gebruiken heb je pech gehad.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Of te wel je moet dan de PC met XP OEM versie doorschuiven naar je moeder en zelf de PC van je moeder of een andere nemen voor Vista
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|