|
|
#1 |
|
Senior Member
|
0 score
Panasonic introduceert zakelijke "Toughbook" laptops
Panasonic introduceert drie nieuwe Toughbook laptops ontworpen voor zakelijk gebruik. De ultra portable CF-W5, de tablet pc CF-T5 en de desktop vervanging CF-Y5. Alledrie de laptops zijn ontworpen met de veeleisende zakelijke gebruiker en gebruik als ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze zien er wel strak uit moet ik toegeven.
Echter vind ik 512 MB aan geheugen niet erg veel. Ook het feit dat die DVD speler/brander rechtsonder zit, de plaats waar je normaal je pols steunt, lijkt me niet ideaal. Die kunnen nogal warm worden wat me niet erg fijn lijkt. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
bij veel notebooks zit de DVDbrander daar al, alleen met een la ipv klepje, dat maakt in de praktijk natuurlijk niet veel verschil. Ik vind die batterijduur prachtig, en voor een toughbook ziet hij er nog wel goed uit (alleen vreemd dat de connectors etc. niet zijn afgeschermd ivm stof etc.)
PS, 512 MB erbij prikken kost tegenwoordig niets meer, dus dat vind ik persoonlijk niet zo'n punt. |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Gedeeltelijk mee eens, wat betreft de combo-drive.
ongelukkige plek, maar misschien voor de 14.1" op andere plek? En zakelijke gebruikers zullen niet vaak cd/dvd gebruiken. 512Mb is voor de zakelijke gebruiker juist veel te weinig... |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
10 uur batterij :O , das wel lekker.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|