|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: Hardware.Info Magazine #3/2006
Laatst gewijzigd door Robert Verdam; 27 augustus 2006 om 12:43 |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Komt het magazine enkel uit in Nederland?
Of kan ik dit ook vinden in Belgie?? thx, |
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Developer
|
Ik heb het magazine hier in België al zien liggen, maar denk niet dat elke winkel ze verkoopt. Je kan ook altijd een abonnement nemen, dan mis je geen enkel exemplaar.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
thx voor je antwoord.
Ik zal eens navragen bij mijn krantenwinkel om de hoek... btw, super website!! |
|
|
|
|
#5 |
|
Hardware.Info Editor
|
Het magazine is helaas inderdaad slechts op een handvol plekken in België verkrijgbaar. Daarbij is het vaak zo dat de verspreiding in België soms wel twee maanden achter ligt op Nederland. Het best is inderdaad om een los nummer via de site te bestellen of om abonnee te worden; de verzending van magazines naar abonnees in België gaat immers (bijna) net zo snel als in Nederland.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Hmm, zo erg is het toch ook weer niet gesteld hoor. Kwaliteit drijft immers altijd boven, ook in Vlaanderen.
Persoonlijk koop ik mijn HWI-magazines meestal in Leuven bij International Magazine Store, maar er zijn ook vestigingen in Antwerpen, Brugge en Hasselt. Zie: http://www.imstijdschriften.be/store.htm Zonder dank voor de gratis reclame... <Edit> En ook dit nog: de nummers liggen meestal netjes op tijd in de rekken. Check it out! Laatst gewijzigd door Guido S.; 30 augustus 2006 om 11:01 |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
bij welke soort winkels zijn is dat blad te krijgen in nederland ? ik wil weleens een kijkje nemen in dat blad en misschien neem ik wel een abonoment....
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|