|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Hoi,
Wie heeft er ervaring met het up-graden van een Linksys WRT54G router met DD-WRT firmware. En misschien hoe waren de resultaten? |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Ik heb geen ervaring met DD-WRT maar wel met Tomato v1.27 en die bevalt mij erg goed.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
hier vandaag tomato v 1.27 er op gezet op een wrt54gl en draait hier lekker stabiel en de download is perfect en had bij de standaad firmware liep de upload niet goed en met tomato 1mb meer als eerst dus verder goede ervaring
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
Ik dacht in eerste instantie meer aan DD-WRT. Mijn doelstellingen zijn de volgende; a. ik wil invloed hebben op het zendvermogen (beter bereik) b. meer controle hebben op WiFi ebn dan doel ik het kunnen blokkeren van webpages omdat ik vind dat m'n kinderen hierniet op hoeven. Of beter kunnen bepalen wat ze wel mogen... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Ik heb Tomato vooral vanwege de stabiliteit die is namelijk erg goed.
Verder is het vermogen in de Tomato firmware ook te regelen. Ik heb het vermogen hier op 84 mW staan (origineel 42 mW). Verder heeft de firmware ontzettend veel instelmogelijkheden alleen weet ik niet of je pagina's afzonderlijk kunt blokkeren. Wel is het mogelijk om bepaalde computers de internettoegang te weigeren op zelf bepaalde tijdstippen. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
Nu is het mij opgevallen, althans als ik het goed lees dat Tomato geen firmware heeft voor alle WRT54g router. Ik het versie 5. en zie deze niet in het lijstje.
Heb je daar nog een opmerking op. Mogelijk werkt het wel of zo iets. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
Dus je hebt een WRT54G v5?
Ik vrees dat je dan geen Tomato kunt gebruiken vanwege de chipset die in de v5 WRT54G is gebruikt. Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Mag gesloten worden........
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|