|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Windows 7 bereikt RTM status op 13 juli
Eerder werd al bekend dat Microsoft op 22 oktober haar nieuwste besturingssysteem, Windows 7, gaat lanceren. Totnogtoe waren er alleen maar bèta versies van dit besturingssysteem beschikbaar, maar volgens Hartware.de geeft de softwaregigant op ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
en ondersteuning voor SSD drives
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Vandaag een pc in huis gehaald waar al een upgrade licentie naar windows 7 bij geleverd zit met een download link. Helaas gaat die laatste pas 31 augustus online
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind de nieuwe taakbalk extreem irritant
Maar verder een prima besturings systeem, werkt prettig. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Laatst gewijzigd door dirkjo; 3 juli 2009 om 16:35 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
steyn het is ook een kwestie van wennen
|
|
|
|
|
#7 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Duurde wel even voor ik het "show desktop" knopje had gevonden (rechtsonder)
vond het eerst irritant, maar je kan er nu wel blind op klikken door gewoon met je muis naar rechtsonder de vliegen en te klikken |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Vind nieuwe startmenu zeer onhandig. Heb liever de oude XP-menu. Schijnt niet mogelijk te zijn. Ik weet niet of ik overstap naar Windows 7. Heb weinig tot geen problemen met Vista.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Mijn eind project gaat over Windows 7 waar ik op 7 september mee aan de slag ga
Wat is dat toch, met al die 7's. |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Heb een testversie van 7 gedraaid maar dat was drama.
Hopelijk maken ze de belofte waar dat het beter en sneller gaat zijn als XP maar daar heb ik nu nog even een hard hoofd in. Vistra draaide bij mij trouwens supersnel. Ik hou het gewoon bij XP denk ik. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Appart, bij mij draaide windows 7 sneller dan windows XP
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Ik heb windows 7 nog niet geprobeerd, maar hoor alleen maar goede berichten. Schijnt sneller te werken van vista. Vista draaide bij mij super snel, maar begon te irriteren dus weer terug naar het vetrouwde xp
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
als ik op 7 september mijn i7 systeem koop, zet ik er gelijk windows 7 op, en ga ik 7 uur gamen.
dan 7 uur slapen, en dan weer 7 uur gamen. dan weer 7 uur slapen en dan geef ik een feest waar ik 777euro krijg en dan ga ik voor 277 euro mijn speakerset kopen de Z5500 DAt zijn pas veel 7'ens |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Waarom moesten ze het zonodig windows 7 noemen
Ik twijfel zelf nog wel of ik windows 7 erop ga zetten, draai nu 4 weken met me nieuwe pc op vista, en om nu meteen weer te gaan veranderen naar windows 7 zie ik niet zo zitten. |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Mijn laptopje was met het meegeleverde vista basic niet vooruit te branden. Zeven draait zonder problemen, merk eigenlijk weinig verschil met xp, wat ik er eerder op had gezet.
De taakbalk is wat wennen, maar op mijn 26" bak thuis doet ie het wel leuk. Daar is de xp taakbalk toch wel een beetje priegelig. De nieuwere gelekte versies hebben veelal rtm in de naam staan, de nieuwste 7264 is ook niet meer te activeren met een beta/rc code. De definitieve rtm duurt dus vast niet lang meer. |
|
|
|
|
#16 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Laatst gewijzigd door Mr Mugabe; 3 juli 2009 om 17:43 |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb je mischien een linkie
|
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
Inderdaad is het niet heel veel werk om je PC opnieuw te installeren. Heb mezelf ook wel voorbereid voor herinstallaties (partities...). Maar op dit moment erger ik me nog niet echt aan vista, wie weet straks wel een keertje. Dan zal ik zeker naar 9 gaan, want dat vond ik erg lekker werken (BETA).
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Member
|
0 score
Ik ben blij dat hij snel gaat uitkomen, heb bijna alle beta's gehad en getest en ben er heel tevreden over
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
XP draait goed. Vista is drama qua performance als er diverse programma's worden geinstalleerd. Traag, sloom en overal vista eraf en XP er op. Was geen meerwaarde dat Vista.
Windows 7 daarintegen installeerd en super, geen driver problemen, veel sneller dan Vista wat voor edition dan ook. Heb dual boot gemaakt met windows 7 en mijn oude XP. Het werkt gewoon zonder problemen. Geen vastlopers, meldingen en shit wat vista wel had. XP komt nog maaar zelden aan bod en de overstap is zeker de moeite waard. |
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Oh jawel, wel een probleem...! Netwerk verbindings problemen als CS4 of CS3 is geinstalleerd. Het programma Bonjour geeft IP conflicten of zoiets. Heb het in de services uit moeten zetten. Nu werkt alles weer qua netwerken.
|
|
|
|
|
#24 |
|
Member
|
0 score
idd wel wat probs ondervonden met Vista en me Mobo/RAID config met drivers etc..
ik ga kijken voor een 7 Ult. Upgrade van Vista Ult. (als ie komt) hoor veel goeie stuff over 7.. kvond alleen de taakbalk echt irri.. ma zoals ik net al las kan dat uit.. |
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik draai de beta nu een maand of 2 en ik vind het perfect, alleen nu dan krijg ik iedere 2 uur een blue screen met NT_EVALUATION_PERIOD_EXPIRED, voor de rest nog nooit een probleem gehad
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|