|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Dual-channel DDR3 kit van Silicon Power
Met de komst van de Intel Core i7 processor worden veel setjes DDR3 geheugen als triple-channel op de markt gezet. Echter heeft de lancering van de nieuwe generatie Phenom II processors met socket AM3 ervoor gezorgd dat ook de vraag naar dual-channel ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
1066 Mhz met CL van 7? Dan kun je bijna nog beter voor goed snel DDR2 ram gaan... Dat is waarschijnlijk nog goedkoper ook. Als je lekker DDR2 hebt kun je hem zo op 1066 met CL 5 laten lopen.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
hmm zuinigheid, interessant........NOT !!! als je zuinig wil doen neem je een intel atom oid en geen amd 955 oid
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
zuinig betekent ook dat er minder koeling nodig is en eventueel hogere overclock.
en waarom zou je geen zuinig geheugen nemen? omdat jij dat niet hip tof of whatever vind? |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
omdat deze geheugentjes uber traag zijn
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik snap dat zuinige geheugen ook niet helemaal, zeker ddr3. Wanneer je ddr3 neemt koop je naar mijn inzicht geen ''zuinig'' geheugen eerder snel. En de timings zijn zeker niets om over naar huis te schrijven..
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Luciferdoosje : Bij ram is het nogal onzinnig om heel zuinig geheugen te nemen, aangezien het ram een van de onderdelen van je pc zijn die het minste gebruikt. En meer overklokbaarheid? Dan zou ik gewoon voor snellere modules gaan... En de meeste ram latjes hoeven uberhaupt niet echt gekoeld te worden.
@ Wouterrr : DDR 3 is eigenlijk altijd zuiniger dan DDR2 , dus dat klinkt opzich nog wel logisch... Maar zoals ik al zei verbruikt ram zoiezo maar heel weinig. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|