|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Meer dan 4 miljoen aansluitingen digitale TV
Mijlpaal van 4 miljoen aansluitingen bereikt in eerste kwartaal 2009 Met de aanhoudende groei van het aantal aansluitingen op digitale televisie werd in het eerste kwartaal 2009 de volgende mijlpaal van 4 miljoen aansluitingen bereikt. Dat blijkt ui ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Tja logisch dat het hard gaat, je wil echt niet meer analoog kijken op je 107cm flatcreen want dat is geen gezicht! Jammer dat de kwaliteit van de digitale harddiskrecorders nog zo slecht is, heb mn samsung en mn humax al kapot gehad.
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
ik heb ook een samsung.. (dezelfde die in het plaatje van het nieuwsbericht staat) mar die is niet kapot gegaan hoor... en we hebben dat ding nu al wel een tijdje edit: we hebben wel een iets andere dan die op het plaatje staat, we hebben de Samsung DCB-P850RS |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
ik heb ook digitale tv na verhuis. Je bent bijna verplicht, omdat het goedkoper is dan analoog (in tv+internet+telefoon pakket).
Blij ben ik echter niet. Analoge tv werkte altijd, nooit storingen. Digitale tv is net als internet, een rompslomp. de verbinding valt zowat 9x uit iedere avond (dus zowel tv/internet/telefoon-voice over ip, vallen uit dan). Ze hadden best wat meer mogen voorbereiden, voor ze de o zo grote digitale stap maakten. 5 min haperingen in het nieuws, met dan modem restart, dit 9x op een avond is niet bepaald fun. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Digitale TV is allemaal nog niet goed uitgewerkt. Wat stomme dingen daar allemaal met gebeuren. Ik blijf wel zolang het kan analoog kijken. Voor die paar uur dat ik maar kijk op een week.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
De enige reden waarom ik thuis nog geen digitaal heb is omdat mijn ouders het niet willen. Ze zeggen dat ze 'niet mee willen doen aan die hype' terwijl het al jaren bestaat
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb wel digitale TV omdat het goedkoper is (digitenne), kwaliteit is wat mij betreft net zo goed dan analoog, beter hoeft wat mij betreft ook niet.
Het scheelt me wel 10 euro per maand tov analoog van UPC (is in deze regio 17,50 euro per maand). |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|