|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe 19-inch monitor van Iiyama
Er worden steeds meer grotere monitoren verkocht, desondanks brengt Iiyama nog een nieuwe 19-inch monitor op de markt. Deze E1908WS-B LCD-monitor heeft een resolutie van 1650 x 1080 pixels, een reactietijd van 5 ms, de helderheid bedraagt 300 candela ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Voor niet heel veel meer heb je 20 of 22 inch
Niet echt interressant... Wel apart door deze resolutie op 19 inch Last edited by ilovelol; 30-06-2009 at 09:34. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
En ze doen dit...waarom?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ik vind het wel interessant, extra beeldoppervlak maar niet meer ruimte innemen. Net als eerdere 22" Full HD schermen. Maar volgens mij heeft deze monitor, in tegenstelling tot wat de bron claimt, geen DVI - tenzij er twee versies zijn en alleen de variant zonder DVI momenteel te koop is.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
een resolutie van 1650 x 1080 pixels,
1680x1050? ook staat bij specs 5000:1 en hier 1000:1 |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
dat worden kleine lettertjes..... ik vind die resolutie op een 20" al krap aan soms (met name als je langer achter het scherm werkt).
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb zelf ook een Iiyama monitor, ik denk dat deze wel DVI heeft, aangezien Iiyama de volgende nummering gebruikt voor de monitoren: E1908WS-B, E1908 staat voor het model waarbij 19 voor het aantal inch staat. WS geeft aan With Speakers en B geeft de kleur aan dus Black en de 1 zal waarschijnlijk voor de revisie staan. Zelf heb ik gevonden dat als er geen DVI aansluiting op zit er een V van VGA achter staat, dan krijg je dit: E1908WSV-B aangezien dit er niet staat zal er een VGA en een DVI aansluiting op zitten.
Edit 1: Bevestigd via Iiyama website, er het model op de website heeft een V achter WS en heeft een VGA aansluiting, ik weet niet of er een versie met DVI gaat komen, aangezien deze nog niet op de website staat. Echter zou hij wel moeten komen omdat hij hier wordt aangekondigd. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ikzelf heb een Iiyama ProLite E1900WS ben hier erg over te spreken! Groter hoeft van mij ook niet, dus voor mensen zoals ik wel degelijk interessant...
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|