|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Externe combo drive van ASUS
Er komt een nieuwe optische drive van ASUS op de markt. De SBC-04D1S-U is een zogenaamde combo drive en kan Blu-ray schijven lezen en zowel DVD’s als CD’s lezen en branden. De combo drive heeft 2 MB buffergeheugen aan boord en wordt aange ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
lekker onhandig zo'n staand ding
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Als hij slot-loading was geweest dan is een staande positie niet erg.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze zullen wel hebben gedacht: "Dat staat mooi naast een EEE Box." Maar handig is anders lijkt me.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ik zie het probleem niet zo, bij optische drives van notebooks moet je ook in het gros van de gevallen met een tweede hand de lade ondersteunen om het schijfje fatsoenlijk vast te klikken op de rotor. Een staand exemplaar neemt bovendien een stuk minder ruimte in het horizontale vlak in beslag dan een 'liggende' variant. Wat mij betreft lang zo onhandig nog niet ...
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat staande lijkt mij ook zo verkeerd nog niet,
leuke gadget voor naast je EEE Box alleen uhm? gaat dat ding standaard wel je blu ray schijfjes afspelen op je monitor |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Wel stoer design
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Cool
Nu nog moederborden waarbij je je fans via een 3pin aansluiting kunt regelen en je kunt je hele frontbays leeg laten. Maximum airflow en weg met die lastige lompe drivebays! Ik zeg, meer van dit soort handige producten. Ps. overigens hoef ik dat blueray niet, DVD-RW voldoet nog altijd. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|