|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe Sitecom E-motion routers
Na de laatste uitbreiding van de 'Pure E-motion' serie heeft Sitecom niet stilgezeten. Zo kondigde de fabrikant wederom drie nieuwe modellen uit deze serie aan. Deze modellen zijn voorzien van ingebouwde antennes, een ADSL 2+ modem en standaard inges ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Kvind het niet echt het design hebben van een Draadloze Router xD om eerlijk te zijn het lijkt meer een switch
Maar hopelijk presteren ze goed |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Leuke dingen, maar helaas weer slechts 10/100 Mbps ethernet poorten.
Ik heb hier thuis de meeste dingen nog bedraad aangesloten, maar draadloos zou voor een aantal apparaten genoeg moeten zijn. De WL-342 oftwel de 300N X3 voorloper hiervan had datzelfde waardoor sommige mensen bedraad juist ontzettend lage snelheden met het bedraad netwerk kregen. Het draadloos bereik bleek echter uitstekend te zijn. Zowieso zijn er weinig apparaten die zowel 300N als gigabit poorten combineren, behalve de luxere modellen van ¤100 of meer. Iemand nog tips misschien? |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
@JaccoW Kijk hier eens 9 highend routers getest
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Ik heb de X1 bij mijn vader geïnstalleerd (heeft toch alles draadloos), maar heb voor mezelf maar een Linksys WRT320N aangeschaft.. Voornaamste reden: Gigabit poorten die zelfs bij de duurdere X3 niet aanwezig zijn.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
@Hierik: Bedankt, die had ik al gezien inderdaad. De Edimax BR-6754N is een leuk routertje met alles wat nodig is.
@ItaloMike: Dat was inderdaad precies de reden om de X3 te laten staan. Gebrek aan gigabit poorten. Kan namelijk erg handig zijn als je een thuisnetwerkje wil aanleggen met pc's die allemaal gigabit aansluitingen hebben. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|