|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Intel Clarkdale volgt E8000 serie op in Q4 2009?
Terwijl we langzamerhand steeds meer details zien verschijnen over de aankomende Clarkdale en Lynnfield processors, is Intel achter de schermen hard bezig met het gereedmaken van haar productielijnen voor de massaproductie van deze 32 nm processors. ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Ik zat te slapen met mijn reactie... laat maar
Last edited by Extera; 30-06-2009 at 04:19. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik begin dat hele Core i5 toch wel interessant te vinden. Misschien toch maar upgraden.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Performance winst is voor mij tov mijn huidige setup voor de dingen waar ik het voor gebruik te klein...
Winst mag dan in test progies groot zijn.. in echte programma's, winzip, winrar, games etc is de winst soms maar max 10% en dat is voor mij de tijd energie en geld niet waard. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
is dit S775?
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Nee dit is socket 1156.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
ik vind het een beetje dom.. die 1156 en 1366 waarom niet gewoon 1 socket
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Zodat de high-end groep niet genekt wordt met te weinig opties en de mid-range groep niet het dikke prijskaartje hoeft te betalen.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
lijkt mij dat Intel straks een hele sterke troef heeft op de budgetmarkt: i3... een hele goede en snelle i5 in het midden segment... en de onverslaanbare i7 op de high end markt.
Gelukkig heeft AMD de Phenom II nog... |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Prijs / prestatie
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Al zijn de prestaties gelijk en de prijs van Intel maar een beetje duurder, dan zullen toch veel PC bouwers zoals HP, Dell etc voor de Intel i5 gaan. Ook zelfbouwers (of het moeten AMD fanaten zijn) zullen dan eerder voor de i5 gaan. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|