|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Zakelijke borden voor het MKB van ASUS
ASUS heeft een aantal moederborden gelanceerd voor het MKB. De moederborden beschikken over de Q45 chipset (P5Q-VM DO), de G41 chipset (P5QPL-AM, P5G41-M, P5G41-M LE en P5G41-M SI) en de B43 chipset met het P5QL-VM DO moederbord. De moederborden kome ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Wellicht een leuk bord voor een thuisservertje?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat is hier zo MKB aan? lijkt me gewoon een 13 in een dozijn mobo.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Gewoon marketing. En zal ongetwijfelt een beetje geoptimaliseerd zijn voor office situaties en hardware.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Deze mainboarden (iig. de P5Q-EM DO) hebben vPro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_vPro http://intel.com/go/itdirector |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Zakelijk..
Wat maakt het bord nou precies zakelijk :/ Maarja ik neem aan dat er dan bijv een bios in zal zitten waar alleen het broodnodige aanpasbaar is, en dan is hij ook nog eens energiezuinig en heeft verder weinig opties. Gewoon een normaal budget bord lijkt mij.. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Hij is wel degelijk MKB! Er zit nog een LTP1 poort op voor ouwe bagger matrix printers
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Nou dat vPro vind ik dus echt wel zakelijk, lijkt me ideaal als veel meer borden dat gaan krijgen, ik heb hier 7 PC's en zou het wel lekker vinden als ik die allemaal een beetje makkelijk kon beheren naast de mogelijkheden die mijn home server al bied. Maar aangezien ze toch wel allemaal hoge prestaties moeten leveren zou een echt MKB gericht bord niet echt interessant voor mij.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Je kan hier toch een dikke CPU en genoeg geheugen in zetten?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
De meeste MKB'ers kopen toch kant-en-klare systemen met zaken zoals V-Pro ingebouwd? Mischien interessant voor ondernemers die zelf hun systeem willen samenstellen.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|