|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Active Media komt met Predator GT SSD's
De laatste tijd was er geregeld te lezen over nieuwe solid state drives. Nu is het de beurt aan Active Media om haar Predator GT SATA II SSD’s aan te kondigen. Deze 2.5-inch SSD’s komen met een bracket om plek te krijgen in een 3.5-inch d ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
haha het gaat echt lekker met al die SSD's die uitkomen de laatste tijd
voor mijn part kan et niet snel genoeg gaan, en hopelijk is er al een stevige prijsdaling tegen eind dit jaar, kank zo'n dingetje in me pc proppen |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
die prijs valt nog wel mee voor die snelheid
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Dat is zeker een nette prijs voor die prestaties
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Gaat zeker doe goede kant op. Kan HWI niet eens een grote vergelijkingstest maken? De meeste SSD's halen de 200MB/s wel en ben benieuwd wat dan de beste koop is.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Nog een SSD met Samsung controller gelijk de Samsung PB22-J of de OCZ Summit, SuperTalent Masterdrive SX, Corsair P serie, enz.
Ben erg benieuwd naar de SSD's met de nieuwe JMicron 612 controller welke beter zal zijn dan de 602A/B. Slechter kan moeilijker. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoop dat ie ook in nederland uit komt. Is een mooie snelle SSD voor in me notebook..En een erg goede concurentie tegen de OCZ Vertex.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
even geduld nog... het gaat de goeie kant op, maar het kan goedkoper én sneller...
Ik denk zo'n beetje over een jaar dat we dan wel een 256GB SSD schijfje onder de 100 euro zullen hebben. Er is steeds meer concurrentie, dus die prijzen moeten toch flink omlaag kunnen. |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Dat is wel heel optimistisch... ik hoop met je mee
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Je vroeg naar een goede review van Vertex'?
Dan hebben we ook nog een Raid0 review van de Vertex. Doen we er ook nog maar een Apex review bij Zijn een aantal reviews. En in die HWI review hebben ze het ook over de X25-M en -E variant |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|