|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Messenger Bag met zonnepanelen en batterij
Met de A-Solar Messenger Bag kom je volgens de fabrikant nooit meer zonder stroom te zitten. Net als bij de laptoptas van Voltaic Systems, is ook de Messenger Bag van A-Solar voorzien van zonnecellen. In vol zonlicht claimt A-Solar dat de zonnepanele ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Zeker netjes! En ook een stuk goedkoper dan die van Voltaic Systems
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Als hij er nou ook nog mooi uit zou zien!
Hopen dat die flexibele zonnepanelen snel wat worden. Die zou je mooi kunnen verwerken in een tas. Dan lijkt het me wel ideaal. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
dit is best een prima product
een laptop trekt gewoon net teveel stroom om met een solarpanel te kunnen opladen je telefoon en ipod kun je hier prima echt mee laden als je in de zon loopt met je tas |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Tas is gewoon groot hoor, het is geen tas in de zin om PSP in op te bergen, maar een volwaardige tas (typen: Messenger Bag), pas ook een laptop in of zelfs twee.
Weet niet hoeveel watt dat Voltaic System leverd, maar denk eerder dat je daar het verschil moet zoeken. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Hier kun je ook best prima je netbookje mee opladen.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vind het enigzins ridicuul als je je portable electronica (die hedendaags toch al een behoorlijke levensduur hebben) on-the-go moet opladen. Ben je dan niet misschien iets te vaak van huis weg?
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Camping zonder stroom?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
leuke handtas misschien voor vrouwen waar ze hun netbookje en GSM in kunnen opladen. Werkt dit alleen met zonlicht of ook met kunstlicht? Zou anders ook makkelijk binnenshuis zijn als je toch het licht aan hebt.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
en danzet je er thuis een dikke gleoilamp van 150 watt boven (die bouwvakkerslampen) en dan kun je thuis ook je ipod opladen, ideaal
je weet maar nooit, je oplader kan ook kapot gaan, en dan is dit wat ik hier noem DE oplossing!!!! |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
2,7 Watt...
5 uur x 2.7 Watt = 13,35 Whr Accu is Li-ion, dus 3,7 V 1800 mAh x 3,7V = 6,67 Whr Twee-cellige accu met wonderbaarlijk efficiënt laadcircuit of één cel en een vreselijk inefficiënt laadcircuit? Doe mij een slinger apparaat met twee Lithium-Mangaan cellen en een dikke condensator. Dat schiet tenminste een beetje op. Maarja, dit is natuurlijk dé oplossing om je oh-zo lichte telefoon met een te kleine accu overal op te laden |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|