Dear visitor, it would appear you are using Internet Explorer 6 as a browser. Unfortunately Hardware.Info is rendered less than completely accurately in this by now obsolete browser. For an optimal experience of our site, we recommend you use an up-to-date version of Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Apple Safari or Opera.

Forum

Go Back   Hardware.Info » Reacties Website » Nieuws

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 26-06-2009, 09:25   #1
Frank Knopers
Hardware.Info Editor

Frank Knopers's Avatar

Frank Knopers is Hardware.Info Crew
Send a message via MSN to Frank Knopers
Default Gateway toont twee Full-HD LCD schermen

Gateway toont twee Full-HD LCD schermen

De nieuwste trend in de markt voor LCD monitoren is de toepassing van een 16:9 beeldformaat, waarbij een resolutie van 1920x1080 beeldpunten als nieuwe standaard wordt gebruikt. Verschillende merken hebben al dergelijke 16:9 monitoren aan hun assorti ...

Lees dit bericht
Frank Knopers is offline Users systems   Reply With Quote
Old 26-06-2009, 09:40   #2
paddoswam
Senior Member

paddoswam is op weg naar de top
0 score     
Default Re: Gateway toont twee Full-HD LCD schermen

IK vind persoonlijk de designs niet echt aantrekkelijk, mijn inziens kan je eigenlijk niets beters maken dan de Samsung 245B / 2443BW omlijsting, hem voorzien van hoogglans kan nog en iets rondere hoeken maar verder weinig anders.

Maar goed er zullen ook vast mensen zijn die dit mooier vinden of even mooi, denk dat deze schermen het vooral van hun prijs moeten hebben.

En GateWay waar kan je dat kopen in Nederland? Ook niet echt een bekend merk hier.
paddoswam is offline Users systems   Reply With Quote
Old 26-06-2009, 10:01   #3
amiguito
Senior Member

amiguito is op weg naar de top
Send a message via MSN to amiguito
0 score     

Gateway was erg groot in de VS... ik geloof ooit de nummer 3 qua computer verkoop. Daarna is het een beetje bergaf gegaan. Ze probeerde nog in de budget markt te scoren met e-machines die echt niet goed waren. Daarna kochten ze packard bell op om (ik denk) marktaandeel terug te krijgen, maar ook dat was geen groot succes en werd Gateway uiteindelijk opgekocht door Acer. Gateway was ooit qua aanzien en kwaliteit te vergelijken met Dell en HP, maar is nu in status en kwaliteit wel gezakt richting Acer.
Ik, maar ik woon ook niet in Europa, heb een Gateway gehad en was erg te spreken over kwaliteit en afwerking. Dat was dus al wel een paar jaar geleden.
Maar on-topic, want ik wijk af:ik zit dit te tikken met een Gateway scherm voor me dat ik al jaren heb en een erg mooi beeld geeft. Ik weet niet hoe tegenwoordig de kwaliteit is van dit soort schermen. In principe kun je zeggen dat het gewoon Acer schermen zijn.
amiguito is offline Users systems   Reply With Quote
Old 27-06-2009, 05:04   #4
Den70
Junior Member

Den70 heeft de eerste trede bereikt
0 score     

1920x1080 is leuk om films op af te spelen maar om er mee te werken en CAD-programmatuur of grafische dingen mee te doen vind ik het helemaal niks. Je levert toch weer bijna 200 pixels in ten opzichte van de 1920x1200 resolutie die je ook bij dat soort schermen ziet.

Ik ben ook niet blij met die ontwikkeling. We hadden op het werk al een aantal jaren een paar goede 24 inch schermen van IIyama staan met 1920x1200. Maar die worden dan plots niet meer gemaakt.
Den70 is offline Users systems   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules