|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Prijzen Windows 7 bekendgemaakt
Microsoft heeft op haar Windows 7 blog de prijzen van hun nieuwe besturingssysteem gepubliceerd. Wat opvalt is dat een upgradepakket voor Windows 7 goedkoper zal zijn dan de upgradepakketten voor Windows Vista. De volledige upgradeversie van Windows ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
beter dan verwacht
ik zal me zeker een exemplaar aanschaffen wanneer hij uitkomt. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
hier heb je speciaal een vinger voor gekregen
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Valt nog mee als ik het zo zie. Zeker ultimate had duurder gekund. Benieuwd naar OEM prijzen, misschien zijn die dan WEL wat aan de dure kant.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
alsnog.. het is wel goedkoper als vista maar dit is toch gewoon achterlijk veel te duur!
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Ja vind het zelf ook duur. Windows 7 is gebaseerd op Windows Vista, dus dit is eigenlijk meer een soort upgrade (tweak) versie. En ze zullen er miljoenen van verkopen, dus de prijs kan in mijn ogen ook wat lager.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ga even advocaat van de duivel spelen
Sommige mensen geven een dergelijk bedrag aan (bijvoorbeeld) een grafische kaart uit die ze dan binnen jaar weer vervangen. Een besturingssysteem kan je toch lang mee doen. Ik vind het ook een hoop geld, maar als ik met Windows 7 net zo lang doe als m’n XP vind ik het z’n geld zeker waard. (Moet het natuurlijk wel een goed product zijn) |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
het is een berg geld, maar zoals gezegt, als het goed werkt het geld wel waard.
jammer dat de kortingsactie niet in nederland komt. ik heb begrepen dat de hoeveelheid pre-order versies beperkt zal zijn, maar ik ga toch maar proberen er 1 in engeland te krijgen |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Als ik de versies zo vergelijk lijkt me Home Premium ook voor de veeleisende HWI'ers toch wel voldoende. En $119,- valt op zich ook nog mee als je bedenkt wat je tegenwoordig aan een game kwijt bent. Zoals ook gezegd kun je hier toch ook weer een flinke tijd mee vooruit.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind dat mensen teveel zeuren over die 'hoge' prijzen. Die prijzen zijn relatief allemaal best te doen.
Een spelletje van 40-50 euro speel je misschien in zo'n 3-4 weken uit, een besturingssysteem daarentegen gebruik je veel vaker, misschien wel 24uur p/dag. En minstens 3-5 jaar lang ( zie Windows XP). Smeer je de aankoopprijs van Win7 over die periode van meerdere jaren uit, dan valt die prijs meer dan alleszins mee. Stop eens (tijdelijk) met roken, of ga eens 'n keertje niet uit. Dat geld heb je zo bij elkaar. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
ik heb nu nog maar 2 dagen win 7 RC ultimate 64 bits en bevalt m prima ^^ maar enige badeel dat het net als vista meer heheugen eet. tis wel verbeterd moet ik zegge als ik het vergelijk met vista en win 7 hoeveel geheugen gebruikt scheelt het bijna 10 % ^^
heb dan nog wel 2GB maar dat veranderd volgende week |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoe is het nu eigenlijk met de support voor diverse programma's? Kan ik er vanuit gaan dat alles wat in Vista 64 bit werkt ook in 7 64 bit werkt? Want in bèta 7000 werkte bijvoorbeeld Unlocker en Tuneup Utilities niet.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Je moet gek zijn om daar zoveel geld voor neer te tellen. Een OEM versie of iets gelijkaardig zal al meer dan volstaan.
Greetz Tylio |
|
|
|
|
#15 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
Ik snap ook niet waarom jer gezeurd wordt voor een prijs van 110.- U$D (zal wel 110,- EU worden), feitelijk is dat bedrag een schijntje! Gemiddeld geeft een Hardware.info gebruikers meer uit aan games en gerelateerde hardware!.
Dat je in één keer dat bedrag over de toonbank moet gooien is wel pittig, maar als deze OS ook 7 jaar meegaat... dan prima. Maar ergens heb ik eens gelezen dat MS om de twee jaar een nieuwe OS op de markt wil brengen, zoals dat Apple ook doet. Dan is 110.- euro teveel geld. Ik zie wel wat er gebeurd. |
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Gewoon wachten op de OEM's en die samen met een latje ram bestellen. klaar
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik las op Tweakers dat de prijs van 7 Ultimate gelijk is aan die van Vista Ultimate, maar Vista kom ik tegen voor ¤500+, winkeliers mogen blijkbaar de prijs gewoon verhogen?
400¤ blijft veel geld, men moet niet verbaast zijn als er weer veel illegale kopies gaan zijn. |
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
$40 voor de Home Premium versie ? Zo goedkoop zal dat niet hier worden zeker? Krijgen wij (België - Nederland) ook zo'n 50% korting? want ik zie daar nergens België of Nederland tussen staan
Of ben ik nu fout :p haha Last edited by bartsiemons5; 26-06-2009 at 06:03. |
|
|
|
|
#21 |
|
Member
|
0 score
een retail versie koop ik zo ie zo niet wat een geld.
met deze prijzen vinden ze het vreemd dat je het gaat downloaden maar misschien word windows7 het eerste systeem wat ik wel ga kopen (de oem dan wel te verstaan) |
|
|
|
|
#22 | |||||||
|
Member
|
0 score
ff de prijzen in euro's (ik geloof dat dat voor europa versie is (zonder internet explorer) )
dit heb ik van hier Quote:
|
|||||||
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
vindt de prijs erg meevallen vooral voor de ultimate.
Mocht er geen IE opzitten zal deze vast wel op een cd te verkrijgen zijn bij de shop. Neem aan dat MS daar wel een oplossing voor heeft gevonden. Gelukkig gebruik ik geen IE, dus zal hem ook niet missen. |
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik wacht wel op de OEM prijzen. Dat scheelt een hoop.
|
|
|
|
|
#25 | ||||||
|
Member
|
0 score
[QUOTE=rednax]ff de prijzen in euro's (ik geloof dat dat voor europa versie is (zonder internet explorer) )
Dan is de Pro in euro's (309) dan in dollars (299) |
||||||
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|