|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Linux router van Cisco
Cisco kondigt een nieuwe Linux router aan: de Linksys by Cisco Wireless-N Broadband Router met Storage Link (WRT160NL). Het nieuwe model is een aanvulling op de bestaande Linksys by Cisco consumer router-productlijn en vormt de nieuwe generatie van d ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Kijk, hopelijk gaat Tomato hier ook op draaien en dan zou dit wel eens de volgende router kunnen zijn! (nu WRT54GL)
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Is DD-WRT geen optie??? of mis je wat features die in tomato zitten dan? En deze Router is er al een tijdje hoor. op Engadget stond deze ook maar hij is er al een maand of 3. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Voor mij voldoet Tomato prima, daarin mis ik geen features. Heb ook altijd begrepen dat DD-WRT wat zwaarder is voor de hardware?
Handigste feature in Tomato vind ik overigens dat je de setup button kan programmeren als aan/uit knop van wireless... |
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Ik heb nooit Tomato kunnen testen dus ik weet niet of deze lichter is (hoewel je dat wel hoort ja) DD-WRT draait stabiel en goed op mijn WRT160N. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Je hebt deze router al begrijp ik, de WRT160NL variant dus?
Of laat DD-WRT zich ook op de overige WRT160N varianten installeren? |
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Nee ik heb deze router niet. DD-Wrt heeft een veel grotere database Valk dan Tomato. Ik heb de WRT160N V1.1 (die is al wat ouder http://dd-wrt.com/dd-wrtv3/dd-wrt/hardware.html |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Misschien lees ik niet goed, maar de vorige had in ieder geval 4 LAN en 1 WAN aansluiting. Die WAN zit hier natuurlijk ook, maar de LAN? En zijn het 100Mb/s of een 1000Mb/s aansluitingen?
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Ik zit idd ook te wachten op een vervanger waar Tomato gebruikt kan worden, de meest stabiele router die ik ooit heb gehad (WRT54GL + Tomato). Vervanger moet aan de volgende eisen voldoen: - Gigabit switch (4poorten) - Tomato compatible - WiFi N - Niet duurder dan 110 eypo Maar goed, zo zoek ik ook nog de ideale vrouw |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
http://www.linksysbycisco.com/US/en/products/WRT160NL |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|