|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Scythe komt met zes nieuwe voedingen
Naast producten om hardware van voldoende koeling te voorzien, heeft Scythe ook nieuwe voedingen in haar assortiment opgenomen. De Kamariki 4 hebben een vermogen vanaf 450 tot 650 watt en komen in een modulaire en non-modulaire variant. Alle voedinge ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Nette voedingen, is dit nu in eigen ontwikkeling gemaakt of ingekocht bij een ander?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
is wel een kleinere fan als we gewend zijn op voedingen tegenwoordig.
en er staat niet bij of deze voedingen 80+ certificaat hebben EDIT: 80+ staat er toch wel bij Last edited by fabian538; 21-06-2009 at 05:14. |
|
|
|
|
#4 | |
|
Junior Member
|
0 score
staat er wel bij:
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Deze voedingen zien er prima uit, lekker modulair en extra aansluitingen voor fans |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Go scythe ! Zou wel eens 1tje in men pc kunnen belanden
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Nou ik hou het wel bij mijn eigen merken Corsair, Cooler Master en Be Quit.
Niet dat ik deze niet vertrouw, maar ik ben die merken gewoon gewend en daar weet ik wat ik krijg. Ze zien er niet slecht uit, dat moet ik wel toegeven. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ziet er wel goed uit, maar waarom geen 120mm fan? Corsair heeft zelfs 140mm fans.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Als de voeding niet te warm word maakt het mij niet uit of er een 100mm of 120mm fan opzit zoalng het maar stil en koel is.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
maar een 120 mm hoeft minder hard te draaien om hem koel te houden dus is vaak wel wat stiller
mooie voedingen trouwens |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Eh... waarom wordt er niks vermeld over die 3 driepins fanaansluitingen? Lijkt mij dat dat zo'n beetje HET unique selling point is. Nou ja, dan bij deze: het idee is dat de voeding niet alleen de snelheid van de geintegreerde ventillator kan aanpassen, maar ook die van 3 casefans. De voeding doet dat op basis van de actuele belasting. Verbruik je systeem meer stroom, gaan de fans harder draaien.
Op zich een grappig concept, maar ik vraag me af hoe effectief een dergelijke fancontrol is. Desalnietemin lijkt Scythe prima voedingen te leveren, zeker de modulaire varianten zien er netjes uit. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Leuk dat je deze extra informatie verteld GoldenApe.
Mijns inziens is dat inderdaad hetgeen wat deze voedingen bijzonder maakt. Nu maar afwachten of het in de praktijk goed en doeltreffend functioneert. Verder zien de (modulaire) voedingen er erg mooi uit. Misschien dat er uiteindelijk wel zo'n voeding in mijn systeem terecht komt. |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Ziet er goed uit, kijken hoe die van 750W uit de kast komt.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|