|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Packard Bell designnotebook
Packard Bell introduceert een nieuwe notebook waarbij naar eigen zeggen design en functionaliteit centraal staan. Geïnspireerd door een samenwerking met de Italiaanse auto-ontwerper Pininfarina, moet de EasyNote TR85 garant staan voor stijl, kra ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
PB is wel goed bezig de laatste tijd. Nieuwe productaanbod, nieuwe logo, nieuwe productdesigns en veel promotie
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
mooi laptop van pb
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ontwikkelingen bij PB zijn wel te begrijpen... eerst koopt Gateway PB op en daarna neemt Acer nog eens Gateway over. Acer = PB dus. Ik denk dat je die twee dan ook in dezelfde hoek van de markt mag plaatsen.
Verder mooi notebook, maar niet echt iets speciaals. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Tja, PB kan wel vanalles van plan zijn maar geschaadt vertrouwen herstel je niet snel. Hetzelfde geldt ook voor Acer.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
wat een onzin joh, over geschaadt vertrouwen. Acer is niks mis mee. Je moet naar het product kijken vind ik.
PB tja ... laptop ziet er leuk uit. Goeie move van ze. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Tja, vroeger was PB niet veel, maar ook zij gaan vooruit en met de tijd mee. Over Acer, ik denk dat je kwaliteit krijgt voor het bedrag wat je bij hen kwijt bent. Ze zijn goedkoop en daar krijg je geen hoogwaardige kwaliteit voor zoals bij een Sony Vaio of een MacBook van Apple. Ik denk omdat Acer = PB, dat dat hetzelfde geldt voor PB.
Het is wel zo dat slechte ervaringen met een bepaald merk lang kunnen blijven hangen bij mensen. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|