|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
GTX 295 met bijpassend waterkoelblok van EVGA
EVGA kondigt dit keer twee producten aan die elkaar moeten aanvullen. Ten eerste lanceert het bedrijf namelijk de GTX 295 CO-OP videokaart. Deze videokaart is EVGA's eerste PCB-ontwerp met een enkele laag. De videokaart beschikt daarnaast over de geb ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
So! Dat word een duur grapje als je er 2 wilt aanschaffen en water koelen!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
waterblok vind ik egelijk niet eens mooi
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
wel een hoop geld voor dees stel je voor je wil quad sli ernstig duur
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
.. Dat lees ik nergens .. Volgens mij vergis je je, dit is namelijk een GTX295 ontwerp met een enkele PCB, maar die PCB zal wel tjokvol lagen (idd rond de 10) zitten
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
¤130 voor een koelblok
Ik vind de vorm er ook echt niet uit zien. Die fittingen steken zeker 3cm boven de pcb uit. Zo ziet het er tenminste uit. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
bovendien zitten ze beide aan dezelfde kant, redleijk vreemd want dat is niet bevorderlijk voor je loop in als je SLI wil draaien (omweg!) |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
"De slangfittingen kunnen op vier verschillende plaatsen worden aangesloten, waardoor het waterkoelblok ook geschikt blijft voor SLI opstellingen." Wat met andere woorden wil zeggen dat je ze op beide kanten van die aansluitingsgaatjes (ja vindt er maar een mooi woord voor Daarboven zien we op bovenstaande foto de onderkant, de bovenkant is namelijk mooi mat zwart :
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Vind het koelblok er wel tof uitzien
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Tja, mooi kaartje! Op Guru3d is trouwens al een review van de single PCB GTX295 te vinden; http://www.guru3d.com/article/geforc...le-pcb-review/
Prestaties vrijwel hetzelfde natuurlijk. Temps lager als de vorige versie; 70-75 graden op load. Wat ze overigens ook zeggen (en daar ben ik het mee eens) is dat het een beetje zonde is dat ze deze wijziging van kaart niet hebben aangegrepen om de GTX295 standaard van 1gb geheugen te voorzien met de bijbehorende breedere bitbus. En over meer geheugen gesproken. De MARS heeft ook al een pre-order prijs gekreden. Het gaat om 1031,- pond, oftewel, ~1218 euro!!! http://www.tcmagazine.com/comments.php?id=27200&catid=2 |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
@ MW1F en de MARS
En dan moet je em nog te pakken zien te krijgen.... |
|