|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe Blu-ray speler van Lite-On
Dat Blu-ray spelers steeds meer verkocht worden zal als geen verassingen komen. Om die reden blijven fabrikanten ook met nieuwe drives op de markt komen. Nu is het de beurt aan Lite-On die haar iHOS104 introduceert. Deze interne drive kan op viervoud ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Aha, nu hebben we straks;
de iHOS104 die op 4x speed BD leest, iHOS106 die op 6x speed BD leest en de iHOS108 die op 8x speed BD leest dus keuze zat zou ik zeggen. Eigenlijk is 4x speed al genoeg dus ik zou zeggen ga voor deze nieuwste, de iHOS104 en bespaar je het geld. Deze kan volgens mij geen DVD's branden en de iHOS106 en de iHOS108 wel maar daar zit geen PowerDVD 9 bijgeleverd. Hij kost trouwens volgens het bronartikel maar $69.99! En hij is ook al te koop in Nederland als je in Google zoekt, al zijn de prijzen nog wel wat aan de hoge kant. Last edited by Varg; 13-06-2009 at 05:47. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Retail variant en dan voor minder dan 100 euro? Dat is zeker een nette prijs, helemaal met de software erbij.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Leuk, dat ze niet alleen blue-ray ondersteuning hebben gedaan.
Last edited by At_Rewrite-; 13-06-2009 at 04:05. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Elke drive die tegenwoordig uitkomt die Blu-ray ondersteund, ondersteunt ook DVDs en CDs, de markt voor alleen Blu-ray support drives (voor pc's) is nog te klein.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|