|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
[Computex09] Nieuwe Enermax voedingen
Op Computex toonde Enermax twee nieuwe voedingen die deel uitmaken van de EDM 450/550/650 W serie. De voedingen zijn voorzien van een 80 Plus Gold certificaat, waarvoor een rendement wordt vereist van minimaal 87% bij 20% belasting en 90% bij 50% bel ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
ligt et nou aan mij of is deze voeding vrij klein (lengte)
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
hij is niet zo groot als de revolution 85+ want hij heeft 4 gelijke zijden
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Die voeding lijkt net van piepschuim, op zich wel mooi. Jammer dat ze de mesh niet hebben doorgetrokken tot het einde van de kabels....
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Quote:
En inderdaad krimpkous tot het einde/in de stekker was mooier geweest maar ach niet iedereeen heeft een window dus wat zie je ervan? Wat ik niet snap is hoe ik ten onrechte (zoals ik lees de laatste paar berichten over Enermax) tot het gevoel Enermax = B merk ben gekomen, lijkt toch echt een A-merk zeker zo met de gold specs. |
||
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Over kwaliteitsvoedingen gesproken.....
@paddoswam: Enermax mag je zeker tot het A-segment rekenen. Doet niks onder t.o.v. bijv. Corsair/Seasonic... Last edited by MW1F; 10-06-2009 at 08:59. |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Enermax is voorbij A-merk, hun voedingen zijn onbetaalbaar. Dat valt wel een beetje mee maar ze maken zeker kwaliteit. Ik denk dat de mesh niet is doorgetrokken omdat het toch geen zin heeft op het eind van de kabel en het de buigzaamheid van de kabels kan beperken.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat het flexibeler is vind ik geen goede reden, want mesh buigt heel makkelijker, het zijn de stroomkabels die juist zo stijf zijn. Als ze dit netjes hadden willen oplossen hadden ze ook zoiets als Corsair op hun HX-voedingen kunnen doen.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Enermax is een A+ merk wat mij betreft. Ze maken extreem goede voedingen, met een zeer hoog rendement en zeer goede kwaliteit.
Ik had een Phenom II 940 met XFX GTX260 + 3 harde schijven, 6 case fans etcetc en mijn Enermax Liberty 400 watt voeding trok dit gewoon perfect, ondanks de vele kritiek van mensen die dachten dat dit niet zou lukken. Daarom ben ik ook zeer benieuwd wat deze nieuwe Enermax voedingen gaan kosten en hoe ze presteren, en dan met name de 550 watt variant. |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
dat 80PLUS gold label was tot voor kort enkel weggelegd voor kilowatt voedingen, maar nu ook voor een 450 Watt voeding. Wat die ook kost, die wordt de mijne.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat ShaiNe inderdaad zegt, dat is redelijk opmerkelijk. Alleen dat verhaal van de gebruikte transformator die niet voor wisselende belastingen geschikt is (wat je in een pc heel erg hebt) vind ik wel een beetje vaag. Zou er misschien niet wat ingeleverd worden op stabiliteit t.o.v. een convenitionele voeding?
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Denk niet dat Enermax hun naam te grabbel gaat leggen omwille van minder stabiliteit...
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Ik zou die van 650 W wel willen hebben, maar met dat 80 Plus Gold certificaat zal er wel een flink prijskaartje aanhangen.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik snap niet wat een hoop mensen zitten te zeuren over duur.
Kwaliteit heeft nou eenmaal een prijs. Kan je zeggen dat enermax voedingen echt wel tot de een van de beste hoord. Je mag er veel eraan kwijt zijn, maar het scheelt wel een hoop stroomverbruik wat je terug ziet op je rekening. Dus op een lage termijn betaal de voeding zich vanzelf weer terug. Zal eens nadenken of zoiezo iets voor mij word. Ik hou namelijk wel van zuinigheid. BTW spoiler: Voor diegene die me gemist hebben ik was op vakantie naar engeland (new castle en het was een geslaagde vakantie
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|