|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Geheugenkoeler voor HyperX modules
Kingston heeft speciaal voor haar HyperX geheugenmodules de HyperX Fan geïntroduceerd. De koeler bevat twee 60 mm ventilatoren om tot maximaal zes geheugenmodules actief te koelen om een betere overklok te behalen. Naast deze praktische functie ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Zo, Vette koeler ben benieuwt naar de prijs/prestatie voor het oog zou ik hem aanschaffen.
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Meer die heeft slecht een dual-geheugen controller aan boord, dus die hoeft van mij geen 6 GB, ik ben met 4 GB ook wel tevreden. Kwa design, ziet hoe er wel mooi uit en zeker niet cheap-ass. Edit: Dit heb ik gezien op de site van Kingston, de prijs in dollars:
Laatst gewijzigd door At_Rewrite-; 8 juni 2009 om 16:31 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Non-actief
|
0 score
Zwaar gekaapt van corsair
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Die van Corsair heeft namelijk drie 40mm fans en deze zullen een stuk meer "herrie" maken dan die twee 60mm fans van de Kingston koeler. Ik heb mijn Corsair geheugenkoeler in ieder geval niet geplaatst. Niet alleen omdat mijn Scythe Mugen fan dan naar de achterkant zou moeten verhuizen. Maar vooral omdat die drie relatief kleine fannetjes een zeer irritant geluid maken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
@ Fear
De nieuwere versie en die van de Dominator GT hebben ook 2x 60mm hoor. En dan vind ik deze er net wat gelikter uitzien |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
idd. een fraaie design, maar gaat dit wel passen met de mugen 2(2 fans) en ik ben ook benieuwd hoe duur die gaat worden
EDIT: las net hierboven dat het ong $23,- is, dus het zou ook zoveel euro's worden. Alleen voor de uiterlijk zou ik hem al kopen Laatst gewijzigd door SKTupac; 9 juni 2009 om 00:16 |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat blauw doet auw!
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
@ SKTupac
Ja, hij ziet er echt wel mooi uit hè als hij dan voor die prijs zou worden vrijgegeven. |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb ook nog een corsair liggen met 3 van die fannetjes erop. Die maakt inderdaad een hoop kabaal. hoop dat deze koeler is.
Maar GEIL heeft ook een mooie koeler. Link: http://www.alternate.nl/html/product...&l2=Toebehoren Laatst gewijzigd door Poison Paradise; 8 juni 2009 om 18:55 |
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
de enige reden dat deze grotere fans heeft is omdat hij 6 slots bedenkt de triple channel kits met fan van cosair hebben hetzelfde. deze zijn nu ook 60mm. en als er een dul channel kit uitkomt zouden de fans ook weer 40mm zijn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Kijk naar die nieuwe itel koeler...!
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
deze is exclusief voor de extreme versies (965 en 975). zijn overigens wel mooi |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Nog even een foto als bewijs Zou de koeler veel mooier gevonden hebben als tie rood was... |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat een aparte volledig koperen koeler van intel die je daar achter ziet :S
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
nog meer geheugenkoelers
eerst corsair's dominator koeler daarna dat geval van OCZ die het idee van de geheugenkoeler toch wel erg handig vond en toen was geill aan de beurt met hun geheugenkoeler en nu kingston ook nog en ik vind het wel jammer dat die koeler en de passieve koeling op de chips zelf blauw zijn.. rood of zwart had een stuk mooier geweest |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
@ Hierboven
Ik denk dat het dan niet helemaal overeen zou komen als de rest dan nog blauw zou zijn. En het moet te veel lijken op die van de concurrenten hè? Je vergelijkt ze nu met Corsair. |
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Ziet er super dik uit, gaat helaas neit passen met mn z-600
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Ik zie trouwens wel grijze stukken er tussen
|
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
staat leuk bij een gigabyte ultra durable bord is ook blauw
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Member
|
0 score
Ik heb die van OCZ en vind het met het geluid heel erg mee vallen(hoor hem niet) ook past hij naast mijn treu 120 Xtreme op asus p6t deluxe met push/pull fans erop (nieuwe versie)
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|