|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook passief gekoelde HD 4770 van Gigabyte
Vorige week zagen we dat PowerColor als een van de eerste fabrikanten een AMD Radeon HD 4770 gebaseerde videokaart uitrustte met een volledig passieve koeling. Inmiddels heeft ook Gigabyte de 40 nm RV740 chip het zwijgen op weten te leggen door deze ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit zijn echt mooie kaarten. Prima prestaties, mooie prijs en zonder geluid. Jammer dat ze zo slecht leverbaar zijn.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Mooie dat Gigabyte zich ermee heeft bemoeit, die maken er wel weer iets goeds van.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ben wel nieuwsschierig wat die extra 512mb gddr5 met de prestaties gaat doen. lijkt me wel een mooi kaartje voor m'n extra game pctje al ben ik ook benieuwd naar de 40nm van nvidia die er binnenkort aankomt.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Dat is wel een groot voordeel dat deze erg stil zullen zijn.
als je er een crossfire mee kan maken zou dat leuk zijn. Ik hoop alleen dat de passieve koeling dan ook nog voldoende zal zijn. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
eindelijk een 4770 met hdmi!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
mm zoiets zie ik wel zitten lekker stil en 1g
is waarschijnlijk wel sneller dan 4850 lekker 120 mm erop en overklokken like hell. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Fijn, op zoiets zat ik stieken te wachten. Een passief gekoelde HD 4770. Ik wacht maar rustig af tot het hier op de markt in Nederland beschikbaar is. Ik verwacht dat dat binnen enkele weken het geval zal zijn. Dan mag ik mezelf daarmee lekker kietelen met deze snelle kaart tegen een zacht prijsje
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|