|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
[Computex09] Antec introduceert Two Hundred behuizing
Het begon met de Nine Hundred, daarna volgden de Twelve en Three Hundred en nu heeft Antec tijdens Computex de Two Hundred behuizing getoond. Met deze kast richt Antec zich op gamers die wel een kwalitatief hoogstaande kast met veel features wensen, ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Pas op! Niet in de felle zon zetten. Dan smelt hij. Zonde van al dat plastic!!
Last edited by Constant Mak; 06-06-2009 at 16:12. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
antec three hundred met andere voorkant ftw xD
ik snap dat ze een hele goedkope behuizing willen maken.. maar maak er dan ook iets moois van |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
niet de mooiste, maar (misschien) wel een van de betere.
''Klikt als'' goede prijs/kwaliteit verhouding. jammer van plastic en eigenlijk van de hele voorkant. |
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Maar goed, zo lelijk is hij toch ook weer niet. Mischien een goeie vervanger voor de Elite 330-335 kasten in budget systemen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Nee, liever een elite of 300 dan dit.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Anno 2009 gebruik ik liever een schroefje als een stuk plastic om mijn kaarten vast te zetten. Er zijn no-tool systemen die werken, maar ik heb er een paar gezien....
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ze moeten niet naar beneden gaan met de serie, maar met betere ideeën komen.
Bijvoorbeeld, iets maken wat tussen de Antec Three Hundred & de Antec Nine Hundred zit. De Nine Hundred is mij te duur en de Three Hunderd is mij te simpel. Dus laten ze dan bijv. de: Antec Six/Seven Hundred maken, voor de gamers die te zijn aan een vette kast. |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Vergeet niet de swappable 3,5" bay en het gat in de mobo tray voor het handig installeren voor grotere cpu coolers.. En dan nog niet gehad over de twee standaard meegeleverde tricool ventilatoren! En dat voor een kast van waarschijnlijk nog geen 4 tientjes!
Maarja, menens zeuren nu eenmaal graag. En het enige 'simpele' wat ik bij de three hundred kan vinden is de HDD bevestiging zonder trllingsdempers.. Verder niets dan goeds over deze kast (en ik praat uit ervaring)... |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
ik vind het een nette kast, er zijn mensen die geen 100 euro aan een kast willen uitgeven, maar toch goede koeling, dan is dit perfect, en een beetje persoon met 2 rechterhanden past die voorkant toch gewoon aan?
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Goed dat je de drives terug met schroeven moet bevestigen.
Al de zogenaamde schroefloze systemen zijn toch maar rommel. Bravo Antec. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|