|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AOC komt met twee nieuwe monitoren
Met de nieuwe LCD 936Swa komt AOC met een 18.5” monitor uit de nieuwe 36-serie op de markt. Volgens de fabrikant niet alleen het ideale instapmodel maar bovendien uitgerust met een moderne uitrusting. De 936Swa heeft een zwart glanzend frame en ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Mooi design, jammer dat er niet meer monitoren zijn met wat meer resolutie(22",23'',24'').
De reactietijd, valt ook nog wel mee doormiddel van deze resolutie's en specificaties ben ik toch wel benieuwd naar de prijs. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Spijtig van die Touch key's :s, het is zeer mooi maar 's avonds vind ik mijn source knop niet meer.
Erg lastig als je tussen je Xbox en PC wilt Switchen. (ik heb een Samsung 2493HM voor alle duidelijkheid) En voor de fabriekanten die meelezen, zodra je touched moet de tekst verlicht worden ofzo. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
i lol'd. jezus, 18.5 inch en dan 1366x786? op een 15" notebookje is dit een prima resolutie, maar op een 18.5" scherm? beetje heel erg budget als je het mij vraagt
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Zien er mooie schermpjes uit, natuurlijk mikt AOC meer op de budget-vriendelijke consument dus moet je ook niet verwachten dat je topkwaliteit hebt, maar voor iemand die een goedkope en toch stijlvolle monitor zoekt vind ik dit een goeie keuze.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|