|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
42-inch JVC LCD-scherm voor fotoliefhebbers
JVC is onlangs begonnen met het leveren van haar LT-42WX70, een 42-inch LCD-scherm dat niet alleen als TV maar ook als monitor kan fungeren. Uniek aan de LT-42WX70 is volgens JVC het feit dat het scherm in monitormodus 96% van het Adobe RGB-kleurenpa ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Dit maakt de keuze gemakkelijk voor me als m'n CRT-TV kapot gaat (mits niet te duur).
Wordt dan weer een reden om m'n EOS 40D te vervangen die nog geen HDMI-uitgang heeft. Waar kan je kleurenruimtes van beeldschermen vinden? Is daar een testsite voor? Wil ook wel eens weten hoe het zit met de huidige platte schermen tegenover de goeie CRT-schermen. Heb vorig weekend nog ff gewerkt op een Eizo ColorEdge 222 op de Fotovakschool. Zag er niet verkeerd uit. Last edited by MadButcher; 01-06-2009 at 03:34. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Erg mooi scherm, vind het ook helemaal super dat je de speakers aan de onderzijde kan weghalen. De TV-speakers worden toch niet gebruikt bij een goede surround-audio-set!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
En hoe zijn ze t.o.v. Loewe en B&O?
Denk dat bij die de kleurenruimte ook al niet verkeerd zal zijn. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Voor dat geld koop ik toch liever een Plasma
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Deze JVC ziet er op papier goed uit, wel redelijk aan de prijs maar als het beeld daar ook naar is... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Als ik me niet vergis zit er in een B&O gewoon een Panasonic paneel (of Philips) maar dan de proffesionele versies die in bedrijfssituaties voorkomen. Dus die zijn kua beeld echt niet beter dan een goede Sony of Samsung LCD tv. Verder kan je niet kwijlen op allees de specs van deze tv. Dat zegt nog niks over de werkelijkheid. Ookal worden de LCD's wel met de dag beter. Kua rustige kleuren blijf ik hoe dan ook bij me Pioneer Kuro.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|