|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Windows 7 Starter geen 3-toepassingen limiet
Begin februari kondigde Microsoft de verschillende versies van haar aanstaande besturingssysteem Windows 7 aan, waarbij elke versie zijn eigen doelgroep heeft. Tussen de diverse versies bevindt zich onder andere weer een genaamd Starter. Traditiegetr ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
wist niet dat starter edities altijd zo karig waren,
nouja met premium zit je altijd goed. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
vind het maar flauw dat je met de starters-editie je kleurenschema of achtergrond kan aanpassen
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
veel kun je dr niet mee..
ik zou eerder voor de HomeBasic editie gaan... |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
"Met deze aanpassingen luistert Microsoft naar de grote hoeveelheid feedback van netbookgebruikers, maar benadrukt ze tevens dat men Windows 7 Starter niet als netbookeditie moet beschouwen."
Waar is het dan nog meer voor bedoeld, misschien een simpele homeserver? Ik kan me niet bedenken wat je er nog meer mee kan namelijk. |
|
|
|
|
#6 | ||
|
Hardware.Info Editor
|
Ontwikkelingslanden onder andere. Verder geeft Microsoft zelf aan dat de Starter editie een interessante optie is voor de mobiele gebruiker die voldoende heeft aan enkel de basistaken, zoals wat tekstverwerken, surfen op het internet en emailen. Multimediagebruik (video's en muziek afspelen) behoort eigenlijk niet tot de mogelijkheden.
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
in de afbeelding staat home premium. Net als bij vista nu het geval is dus
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat Matthias zegt over ontwikkelingslanden klopt. Ik woon zelf in een (nog steeds) ontwikkelingsland en hier zie je bij verkooppunten heel veel computers met onderdelen die in de westerse wereld niet meer worden gekocht in combinatie met een Vista Starter editie. Sempron/celeron processor - Moederbord met nog steeds DDR lanes erop ipv DDR2 - 1GB geheugen - 40GB harde schijf - oude chipset - en dat alles met nog XP Home of Vista Starter.
Vaak heb ik het idee dat het dan overschotten zijn van landen zoals Nederland die worden verkocht aan ontwikkelingslanden en hier als nieuw worden gezien. Zo'n computer met CRT scherm koop je dan nieuw voor rond de 150 euro. |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ga ook voor de Home Premium , Lijkt mij de beste voor een goeie computer
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Het is gewoon een copy van vista maar dan helemaal veranderd
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Ik draai Windows 7 op een systeem waar Vista niet op wou draaien of heel moeizaam. Waar gaan vele voor Premium? meestal voor een paar eurotjes meer heb je een ultimate... Natuurlijk weet ik niet wat de prijzen van Windows 7 gaan doen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Die zin snap ik niet helemaal. Een copy van Vista maar dan hélemaal verandert..
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
De fabrieks pc's zijn ook de wat oudere die we in Nederland in de winkel zagen staan 2 a 3 jaar geleden. Hier wordt dan Vista Starter, Basic op geleverd. De wat rijkere Mexicaan koopt dan wel een iets nieuwere met Vista Premium. Zag laatst nog een geweldige aktie hier van een splinternieuwe Gateway PC met Quad Processor wat toch wel het laatste nieuwe was! Hier zat een Q6600 in. Ik laat mijn PC spullen altijd uit Nederland overkomen in gedeeltes... gaat altijd goed. De kast koop ik dan hier wel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ga toch weer voor de ultimate
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Geef mij de ultimate maar weer
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Maar als je dan eens kijkt wat een groot deel hier (en andere fora) uit geven aan hardware (richt ik mij even overclockers en hardware freaks) dan ik het verschil tussen premium en ultimate niet zoveel... Iedereen maakt natuurlijk zijn eigen keuze maar ik heb nu de verschillende versie van Windows 7 geprobeerd en zal toch ook weer kiezen voor ultimate. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ga voor de Ultimate heb nu ook de Vista Ultimate........
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ga voor de Windows 7 Home Premium X64. Die paar extra die ultimate beidt vindt ik de prijs niet waard. ( Persoonlijk )
|
|
|
|
|
#21 |
|
Non-actief
|
0 score
doet mij mar 64-bit ultimate of ik ervoor betaal is een andere zaak
|