|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Pinnacle VHS Saver
Pinnacle claimt met zijn VHS Saver een ideale oplossing te leveren voor consumenten die de kwaliteit en levensduur van hun VHS-videobanden willen verbeteren door ze over te zetten op DVD. Pinnacle VHS Saver is een USB 2.0 video-opnameapparaat dat is ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
het leuke van allemaal is dat je wel een Video speler moet hebben...
Toen ik samen met mijn pa bij de mediamarkt naar 1 vroeg werd ik wel heel raar aangekeken... Sins die van ons al jaren geleden dood werd verklaard |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Das dus ook het eerste wat ik gedaan heb toen de eerste DVD recorders op de markt kwamen en dat was om mijn VHS speler hier rechtstreeks op aan te sluiten en alle tapes op DVD over te zetten.
Ik vraag mij dus af of een dergelijk product niet wat aan de late kant is. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
vhs wat is dat ?
ik gebruik gewoon een vhs dvd combo. werkt prima ! |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Het is niet nodig om bovenstaand bericht te quoten.
Hoe lang denk je dat die nog gemaakt worden? Over een jaar gaat ie dood, blijf je dan eeuwig zo'n onnodig groot combo apparaat kopen? |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
DVD biedt een aantal voordelen in vergelijking met de verouderde VHS technologie:
* DVD's kunnen worden afgespeeld met de meeste DVD-spelers. Is dit een voordeel of een open deur? Als ik het als voordeel wil brengen voor DVD dan moet ik :"VHS banden kunnen niet afgespeeld worden in een DVD speler" schrijven. * De meeste mensen hun videorecorders vervangen door DVD-spelers. Is dit een voordeel? |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
DVD's kunnen worden afgespeeld met de meeste DVD-spelers.
Hier moest ik toch wel ff om lachen |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik denk dat de markt voor dit soort apparaatjes wel steeds kleiner begint te worden. Maar goed, er zullen vast nog wel wat mensen zijn (waaronder ook de wat oudere mensen in mijn familie) die een stapel VHS banden hebben liggen met videootjes geschoten met een oude camera. Mooie oplossing om die te bewaren.
60 euro is dan ook een redelijk bedrag... |
|
|
|
|
#9 |
|
Master of Overclocking
|
0 score
Die laatste "voordelen" zijn echt heel erg fout
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Er zijn voor dezelfde prijs ook VHS spelers op de markt die rechtstreeks analoge bestanden naar digitaal bestanden kunnen converteren. Zoals deze: http://stuff.tv/News/Gadget-of-the-D...nverter/10385/ Dat is vooral handig voor diegene die thuis geen of een slecht functionerende VHS speler hebben staan. Last edited by Indy91; 20-05-2009 at 09:34. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Waar kan ik deze kopen? Wil er 1 hebben namelijk...
Kan hem niet vinden in de prijsvergelijker... En ik neem aan dat het eerst op de pc gezet word? En niet rechtstreeks op een DVD word gebrand?? Last edited by NuStyle; 20-05-2009 at 13:48. |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Kan ik hier ook BETAmax banden mee overzetten?
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|