|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ASUS komt met nog twee Eee PC netbooks
ASUS gaat een aantal nieuwe compacte Eee PC modellen lanceren onder de noemer 1005HA-A en 1005HA-M. De twee netbooks wegen ongeveer 1,4 kilogram en bevatten een 6-cell accu waarmee de 1005HA-A 10 uur van voldoende stroom wordt voorzien en de 1005HA-M ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Het ontwerp is iig beter dan eerst....
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Het ontwerp is inderdaad een heel stuk beter dan eerst, Mooiste netbook die ik tot nu toe gezien heb.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Er was nog niet voldoende keuze voor consumenten
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
ach, zolang de hype nog duurt er nog vlug wat aan verdienen he... dus laten we nog wat meer netbookjes op de markt brengen.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Hype????Voor mij is het een verademing dat deze netbooks er zijn.Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een ASUS EEE 1000H en heb er al veel plezier van gehad.Ik gebruik de mijne vooral om mijn admintooltjes op te draaien voor onze CODWaW servers en daar zijn ze perfect voor......meer heb ik niet nodig.
Ik kan ze van harte aanbevelen voor deze soort doeleinden!! |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Hopelijk komen ze ook in het wit, want dit glimmend plastiekerig zwart is een magneet voor vingerafdrukken en stof. Een witte kleur heeft daar minder last van.
edit/ Na wat opzoekingswerk weet ik dat de 1005HA ook in het wit komt, al blijft de body van het scherm wel zwart. Verder heeft men het op andere sites niet over de 1005HA-A maar 1005HA-H. Hier een summiere vergelijking. Laatst gewijzigd door ShaiNe; 18 mei 2009 om 19:01 |
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Zie overigens de prijzen alleen maar stijgen bij netbooks en niet dalen. Asus begon ooit met de Eee PC en een mooie prijs... je betaalt nu onderhand 2x zoveel voor een netbook. En dat het wél een hype is en dat die een beetje op z'n eind loopt: KLIK Begrijp me verder niet verkeerd... ik heb ook een netbook en ik ben er gewoon voor bepaalde doeleinden tevreden over. Laatst gewijzigd door amiguito; 18 mei 2009 om 20:26 |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|