|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Hardware.Info vernieuwt wensenlijst!
Vanaf vandaag is de wensenlijst functionaliteit van Hardware.Info fors uitgebreid. Het was altijd al mogelijk om met behulp van zo'n wensenlijst producten die je wilde gaan aanschaffen te verzamelen en daarna te bekijken welke shop het totaal voor de ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke aanvullende feature! Zeer goed bedacht concept! Ga het zo nog even testen.
Alleen missen een aantal plaatjes in het bericht! edit: gefixed Last edited by Ultimation; 18-05-2009 at 12:31. |
|
|
|
|
#3 |
|
Hardware.Info Editor
|
Hier staan ze er allemaal bij hoor - even CTRL-F5?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Hij staat jammergenoeg direct weer offline
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Wauw, leuke ontwikkeling! Goed bezig.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Wow! Dat ziet er erg spiffy uit!! Goede feature!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
wat me trouwens opviel net, is dat jullie de icoontjes van famfamfam.com gebruiken
ontopic: Zeer handig, ik zat laatst al met iemand anders zijn config te klooien, maar dit maakt het allemaal een stuk makkelijker, top! |
|
|
|
|
#9 | |
|
Hardware.Info Developer
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
handig!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er erg goed uit! Top!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
bedankt, zeer handige toepassing!
juist opmerking: wanneer een product een lange naam heeft in de prijsvergelijker en waardoor het wensenlijst-icoontje aan de linkse kant staat, kan je de helft van het wensenlijst-toevoegen interface niet zien. Mss moet je het kunnen verslepen? |
|
|
|
|
#13 |
|
Hardware.Info Developer
|
Heb je een voorbeeld van zo'n product?
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Ziet er goed uit, weer een mooie toevoeging aan HWI
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
@karel
OCZ Platinum XTC 6GB in de prijsvergelijker als ik 4 taal keer ctrl+scroll (verkleinen van tekst) komt het in orde, maar op huidige zoom krijg ik dat probleem ik bedenk me juist ook een leuke toevoeging een linkje plaatsen van uw wensenlijst naar een nieuw usersysteem, ik vermoed dat de meeste wenslijsten een compleet systeem zullen zijn, en dan kan je makkelijker een usersysteem vastleggen in HWI Last edited by jonathan9; 18-05-2009 at 14:19. |
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Ik bedenk me zojuist nog een leuke toevoeging op dit geheel.
Een linkje plaatsen bij elk pc advies met "importeer in wensenlijst". Dan kan je gelijk zien waar het pc advies het goedkoopst is en eventueel 1 of 2 producten vervangen bijvoorbeeld. Want nu moet je dan eerst naar de productpagina om het product te kunnen toevoegen en dat moet dan ook 1 voor 1 gebeuren. |
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
SUPER! Kan niet anders zeggen
Ik heb namelijk meerdere dingen in mijn wensenlijst staan die voor verschillende onderdelen zijn... |
|
|
|
|
#18 | |
|
Hardware.Info Developer
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
Echter, we bieden alle online shops de mogelijkheid om het PC Advies over te nemen en aan te bieden, indien ze in staat zijn alle onderdelen te leveren. Die samenwerking is twee kanten op positief: bezoekers van Hardware.Info die niet zelf een systeem willen of kunnen assembleren, kunnen direct een bestelling voor een heel systeem plaatsen; en de shops kunnen systemen bieden in de wetenschap dat alle onderdelen getest zijn met goede resultaten, en ze hebben een directe link met potentieel geïnteresseerden. Wanneer we de mogelijkheid invoeren om een PC Advies direct in een wensenlijst te plaatsen, werkt dat in het nadeel van de shop(s) die de moeite doen om de PC Advies systemen te kunnen leveren. De PC Adviezen bevatten nooit een bedrag voor assemblage, installatie, service en garantie - een ontegenzeggelijke meerwaarde van de systemen zoals die door samenwerkende shops worden aangeboden. De PC Adviezen zijn primair bedoeld als een alternatief voor kant-en-klare 'merk' systemen: het zijn systemen. We zien in vrijwel ieder PC Advies reacties waarin een rijtje onderdelen wordt opgesomd met de conclusie 'het kan goedkoper'. Dat is niet de manier waarop Hardware.Info hiermee wil om gaan - hoewel we net als iedereen begrijpen dat lage prijzen prettig zijn, vinden we dat zeker als het om complete systemen gaat, de laagste prijs niet het doorslaggevende argument is om voor een shop te kiezen. Kwaliteit van de ondersteuning en assemblage, periode van de garantie en afhandeling van problemen tijdens en na die periode tellen ook mee. En daar hangt een prijskaartje aan, hoe bescheiden dat ook is. Die nuance kan niet meer worden gemaakt, wanneer shops die meewerken om PC Advies systemen aan te bieden moeten strijden tegen een automatisch gegenereerde wensenlijst van losse onderdelen. Aan de andere kant zijn we ons bewust dat als we iets technisch mogelijk maken, het lastig is dat op één punt achterwege te laten. De techniek laat zich moeilijk tegenhouden. Om die reden zullen we de optie van wensenlijsten van PC Adviezen niet bij voorbaat uitsluiten, maar op dit moment bieden we deze mogelijkheid nog niet aan. Last edited by David van Dantzig; 18-05-2009 at 14:50. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Oke duidelijk
Ik had inderdaad al het vermoeden dat jullie een soort van "contractje" hadden met in dit geval Salland. En dan is het natuurlijk logisch dat je die functie die ik noemde niet gaat toevoegen aan de wensenlijst |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Aangezien dit voor feedback is;
als ik hier op het winkelmandje klik:: http://images.hardware.info/news/wen...dtobasket1.png Dan verschijnt het venster waarin je kunt kiezen aan welke wenslijst je het product wilt toevoegen gedeeltelijk buiten het scherm, aan de linker kant om precies te zijn. Ik gebruik Chrome 1.0.154.65 Daarnaast wil ik ook even kwijt dat dit een topfunctie is! |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat een goede toevoegingen allemaal!
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hardware.Info Editor
|
Jeroen, jouw probleem is nu opgelost. De pop-up is nu anders gepositioneerd.
|
|
|
|
|
#24 |
|
Member
|
0 score
Mooie features weer heren.
Vooral het appart kunnen aanmaken van wenselijstjes is een uitkomst. |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
maak altijd al gebruik van de HWI prijsvergelijker, vind het echt super handig. dit helpt om alles NOG makkelijker te maken. goed werk HWI!
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|