|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Opvolger van MSI Wind U100 aangekondigd
Naast de X-Slim serie, waarover gisteren uitgebreid op Hardware.Info bericht werd, zal MSI de Intel CULV processors ook in de Wind serie gebruiken. Door de energiezuinige consumer ultra low-voltage processors moeten de aankomende Wind U200 notebooks ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
ziet er zeker wel leuk uit
Ik heb nooit echt op zo'n machine gewerkt, maar het lijkt me wel fijn persoolijk. een HD-ready scherm is inderdaad wel handig, ook met scrollen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooi apparaat! Dit is weer eens wat anders dan al die op intel atom gebaseerde laptopjes. Alleen toch jammer van de accu, ik had er liever een 6-cell model in gezien....
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuk machientje, maar ik vraag me series af hoe tergend het zal zijn erop te werken met een 1,2 GHz processortje en Vista, in combi met redelijk traag geheugen. Ik zou er zelf denk ik lichtelijk gefrustreerd van raken.
Feit blijft wel dat er toch wel veel computer in zo'n klein behuizinkje zit... |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Vista moet wel lukken hoor. Een Aspire One met 1.5 Gb geheugen en een Atom draait het ook heel soepel. Volgens mij is de cpu die hier in zit zelfs nog wat sneller.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Vaag, de U100 die wij verkopen heeft volgens specs een 6 cells, en dan gaan ze bij een opvolger een downgrade doen van de accu... maja ik vind het jammer dat ze van het netbook afgestapt zijn, vind het daarom ook niet echt noemenswaardig om dit een "opvolger" te noemen...
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
is die 1.2 Ghz processor niet een stapje terug t.o de Atom??
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Die Celeron heeft een FSB van 800 MHz ipv 533/666 MHz (N270/N280) en heeft met 1 MB dubbel zoveel L2 cache als een Atom. Daarmee compenseert hij zijn lagere clocksnelheid.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Grappig dat dit nu net uitkomt - ik heb net een Sony Vaio TZ31blabla gekocht met vergelijkbare specs:
1.2 ghz culv C2D (dualcore dus beter dan wat hier in zit) 12" 1366x768 scherm 2 gb ram 100 gb schijf interne dvd brander (heeft deze niet...) Nu weegt die Vaio maar 1.2 kilo met 6 cell en DVD brander, dus wat dat betreft is ie wel een heel stuk beter, maar dat mag wel voor 1000 euro. Ik vraag me af wat dit ding gaat kosten... En ter informatie: een 1.2 ghz celeron is stukken sneller dan een 1.6 ghz atom. Een 1.6 ghz atom presteert vergelijkbaar met een 800 mhz pentium M. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Eindelijk eens wat anders en beters dan die vervloekte Intel 945G chipset! Hé hé. Daar wordt je de laatste tijd namelijk ook dood mee gegooid zeg.
En die 1,2Ghz lig ik niet wakker van, MSI kennende zullen ze deze wel standaard overklokbaar maken vanuit het bios. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|