|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
HWI TV op je Conceptronic CFULLHDMA
Bezitters van een Conceptronic CFULLHDMA of CFULLHDMAI mediaspeler hoeven vanaf vandaag niet meer achter hun PC te kruipen om de laatste aflevering van Hardware.Info TV te bekijken. Speciaal voor deze apparaten hebben we een kanaal aangemaakt, waarop ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
mooi gedaan!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Mooi gedaan mannen. Nu heb ik zelf een NMT (HDX-1000). Is dit hier ook voor te regelen? Het is toch ook een behoorlijk groot platform (popcorn hour, hdx-1000, Eminent 7070 etc.). Ik zou hier in ieder geval vrolijk van worden
Is de stream trouwens SD of HD? (je kunt wel nagaan wat mijn voorkeur heeft Laatst gewijzigd door Buzzbuzz; 12 mei 2009 om 15:22 |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
wou dat er ook een widget was voor mijn samsung tv
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Hardware.Info Developer
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
werkt!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
En nu nog voor de Mediacenter....
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Maar is er nog hoop voor NMT's om deze streams makkelijk beschikbaar te krijgen? |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Dat is nog handige gewoon vanaf de bank even HWI TV kijken.
Thuis maar is uitproberen |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
is er ook / kan er ook zo iets komen voor windows media center?
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Heel mooi!!
Maar nog mooier zou het zijn als je de afleveringen in HD zou kunnen downloaden op jullie site. ik moet hem nu downloaden op nieuwsgroepen, maar dan ben je wel weer een dag te laat voor de nieuwtjes in jullie uitzendingen. Bestaat de mogelijkheid die jullie boven beschrijven ook voor de POPCORN A-110? |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Werkt goed!
Een dingetje echter: ik heb mijn CFULLHDMA via S-Video aan een 'ouderwetse' analoog breedbeeld (Philips) TV hangen, en dat beeld heeft standaard enige mate van overscan. Dit kan ik verder ook niet bijstellen. Gevolg is wel dat de buitenste randen van de HWI-pagina buiten beeld vallen, het meeste aan de linkerkant. Bij de uitzending zelf is dat minder opvallend, maar bij de selectiepagina is het esthetisch ietsjes minder. Is dat door jullie nog bij te schaven? |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Nice! Nu nog een XBMC versie
|
|
|
|
|
#15 |
|
Non-actief
|
0 score
en ander internet streams, hoe voeg ik die toe?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Voor Firefox gebruikers ook gewoon mogelijk is om alleen het IP adres van de CFULLHDMA in te voeren, op die manier hoef het poortnummer en de rest niet in te vullen.
Is makkelijk als je vaker van dat menu gebruik wilt maken. @ DJuice http://gathering.tweakers.net/forum/...ssage/30855406 daar staat het een en ander over Laatst gewijzigd door Giordino; 12 mei 2009 om 22:04 |
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
zo kun je je eigen video kanaal bouwen mocht je dat willen zo is er al iemand die een Apple Trailer kanaal heeft gemaakt Uitzending gemist etc. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
off-topic:
Hé, wat grappig. Is die televesie niet de Sony KLV-S26A10 ? Die staat hier ook in de woonkamer! Voor de rest een hele leuk oplossing voor bezitters hiervan!! |
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
Nou geweldig toch
ga het gelijk even erop zetten hehe |
|
|
|
|
#20 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
een link voor het nmt platform ik hoop dat dit binnenkort ook voor deze spelers mogelijk is http://www.networkedmediatank.com/wi...p/Web_Services Laatst gewijzigd door ericp; 13 mei 2009 om 01:49 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Waarom nou niet gelijk ook voor Windows Media Center e.d.??? Dan berijk je toch een veel groter publiek?
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
0 score
@rx-s
Zoals al een paar keer eerder in de reacties boven jou is gezegd, is het niet iets dat zo 1,2,3 opgezet kan worden. Als jij een SDK hebt om dit soort streams op windows MC toe te voegen laat het dan weten. |
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
@hierboven,
doorgeven aan jou zeker??? Zo moeilijk is het niet hoor, er wordt namelijk nauwelijjks gebruik gemaakt van software (alleen registratie van je app in MC) maar alles draait verder ook prima te draaien op een website, kijk maar hoe de NOS het gedaan heeft. MC is waarschijnlijk makkelijker dan dit, maar dat kan ik niet vergelijken aangezien ik alleen MC ken. |
|
|
|
|
#24 |
|
Member
|
0 score
Niet aan mij hoor.
Maar aan de redactie als jij hun kan uitleggen hoe het moet kunnen zij kijken of het haalbaar is. |
|
|
|
|
#25 |
|
Hardware.Info Editor
|
Als iemand met een Popcorn Hour zich even bij mij wil melden voor een klein testje (koen<at>hardware.info), graag!
Media Center zullen we ook naar kijken, maar is om verschillende redenen wat lastiger. Het heeft i.i.g. onze aandacht. |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|