|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Gadgetkoffers van Louis Vuitton
Wie de roze notebooktas van Trust niet weet te waarderen kan bij Louis Vuitton terecht voor een chique alternatief. Het Franse bedrijf heeft namelijk twee luxe koffers ontworpen voor notebooks en andere gadgets. De hierboven afgebeelde hi-tech kof ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
zal wel een mooi prijskaartje aan hangen
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
ik ga op reis en ik neem mee; 20 ipods, en ....
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Gaat toch werkelijk waar nergens meer over
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
dit zal zeker wel wat gaan kosten
verde rwel grappig bedacht |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat snap ik dan weer niet, zo'n luxe koffer en waar maken ze dan ruimte voor? 40 ipods
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Net een poppenhuis....
Deed me overigens ook een beetje denken aan de Annihlator 2000 van Beverly Hills cop xD
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
mischien dat een DJ voor al zijn muziek zoveel ipod's heeft, alhoewle hij dan beter een laptop kan nemen, en een DJ koopt nooit zoiets, en ik moet zeggen, de meeste mensen (van die "goische" meisjes ofzo) die iets duurs val virton kopen weten vaak dusdanig weinig van elektronica af dat ze er dus totaal niks aan hebben, dus ik denk dat er maar een heel kleine markt voor is.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zelf denk dat het bij die ene gekke chinees blijft...
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
haha, bij die eerste koffer mag je ook wel iemand in dienst nemen voor het meezeulen van dat ding.
Het potable zijn van een laptop doe je zo wel aardig teniet... |
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Ontopic: Alle gekheid op een stokje, we leven in een democratie dus dit moet kunnen, maar anders zou ik zeggen: "Het zou verboden moeten worden". |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
inderdaad gadget voor mensen met veel geld. Bij mij schiet eigenlijk maar één naam binnen die ik hier mee rond zou kunnen zien lopen: Paris Hilton...
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Past haar hondje (of wat is het?) namelijk niet in. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Ach, je moet het ruim zien. Kun je je koffer en jezelf door een paar koelies de jungle in laten dragen en daar, onder het genot van een vers bakje, de laatste uitzending van HWI-TV kijken.
Een verantwoord, milieuvriendelijk en rustgevend alternatief voor de dagelijkse wolkenkrabbersleur Ik vind die iPod koffer dus wél cool. Chris |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
als je je koffer toch als meubel wilt gebruiken, waarom dan niet als stoel. ga je erop zitten, vervolgens pak je je laptop/netbook en leg je die op je schoot en ga je aan de slag.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|