|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Geluid via de SyrenSound-serie van MSI
MSI heeft een aantal audio-producten aan haar assortiment toegevoegd. Met de MSI Syren-serie heeft het een geluidskaart (SyrenSound X-Fi), een headset (SyrenPhone Gaming) en speakers (SyrenSpreaker Mini) op de markt gebracht. De SyrenSound X-Fi is ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Vreemd dat die headset en speakerset via usb wordt aangesloten als ze ook een geluidskaart introduceren. Dan maak je er ook niet echt een combinatie van die gamers moet aanspreken?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Up: mee eens xD dat is wel gaar.
Wel leuk kaartje! |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben ik de enige die aan die mini Heineken speakers moest denken toen ik deze zag?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
@ jeroen
volgens mij wel, iig ik zou niet weten waar je het over hebt ik denk niet dat die speakers een suc6 worden, het lijken net op zon speakers wat je voor je telefoon kan kopen. slecht dus |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
idd, lijken wel op die heineken prut speakers.
geluidskaart is wel leuk, deed me denken aan nightmare before christmas: klik, wel groot plaatje |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Dan heb ik liever die Heineken boxjes.
Deze kan je nog aansluiten op je Telefoon, PSP, Ipod enzo... Deze hebben ook USB en audio tulp. @ Jeroen, Ze lijken er inderdaad.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
die x-fi is geen echte x-fi, net als de creative xtreme audio. Deze gebruikt gewoon een hergebruikte SB live chip. Ook goed geluid, maar geen x-fi.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben benieuwd naar de prijs van het Geluids kaartje. Wilde namelijk een Creative titanium kopen, maar als deze veel goedkoper is weet ik het wel.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
@ poison,
precies hetzelfde hier, even afwachten hoeveel die gaat kosten. hopen dat ze snel verkrijgbaar zijn en dat het geen paper launch is:p |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|