|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
mini-ITX moederborden van Intel
Intel heeft een tweetal nieuwe moederborden in de pijplijn zitten. Het Intel Desktop Board D945GSEJT is geschikt voor een nettop of in een andere kleine behuizing. Het heeft een op 45 nm gefabriceerde Intel Atom N270 CPU en de mobiele variant van de ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Vind dit toch niet zo`n mooie ontwikkeling.
Ik vind dat de mITX platform gewoon voor erg zuinige oplossingen moet blijven. Dit soort ontwikkeling doet dat alleen maar verminderen tot verdwijnen. Zien we straks ook allemaal core i7s op mITX formaat waar ik echt niet op zit te wachten.. En de zuinige mobos die maar 10 watt verbruiken ofzo worden dan helemaal uit de markt gedrukt. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
normaal kan ik me wel vinden in je posts, maar nu ff niet
ITX is puur door het formaat al een stuk duurzamer dan een groter alternatief. icm een kleine behuizing scheelt het nog meer matriaal en milieudruk bij fabricage en transport. Allemaal pluspunten dus. NU alles voor de normale gebruiker al op een ITX bordje past, waarom dan niet doen? Iedereen kan nu een rete snel systeem bouwen en als je t in een normale kast zet kan je t ook nog eens stil krijgen door een highend cooler. Full atx voor server en prof, mATX voor gamers en hen die veel aansluitingen nodig hebben, de rest (laten we schatten 75% met itx |
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Dit zijn dus prima bordjes voor de wolfdale-family (E8X00 , E7X00 en de E5X00) en daar komt trouwens ook zat power uit |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
nee, dat is niet waar. er zijn WEL quads met 65W TDP. dat betreft alle QxxxxS varianten. zie intel site voor meer info.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
@F4RR3L: Verhip
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Ze kunnen nu wel een Atom bordje met passieve koeling maken. Is die chipset nu zuiniger geworden dan?
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
en weer die 945 chipset met een Atom... jammer.
Ik zit te wachten op iets met wat meer power... super zuinig... en een goede geintegreerde videokaart. Misschien een zuinige Geforce 9300 met dual-core Atom van 2Ghz of zoiets? |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
is die eerste is eventueel geschikt voor een zelf bouw laptop of zo aangezien hij 20mm dik is?
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|