|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ASUS videokaarten met Super ML condensator
Onlangs publiceerden we al details over de extreme Radeon HD4890 videokaart van ASUS, voorzien van een forse heatpipekoeling een een extra Fujitsu 'multi layer polymeer' condensator op de achterkant van het PCB. Met deze aanpassingen kan de kaart sta ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
dus geen volledig 'gratis' programma of computerspel? jammer. deze graka zal wss wel redelijk wat duurder zijn.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Als ik het zo lees zal de levensduur van de kaart ook langer worden door deze Super ML condensator.
Minst je hem stock laat lopen |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
die koeler op die 4890 ziet er woest uit. Jammer dat ze geen eigen koeling op die GTX285 gooien.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Welk model is die 4890 dan? Als ik zoek op de Asus EAH4890 TOP dan krijg ik een heel ander model, gewoon met reference cooler.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik zie niet helemaal in hoe je met een iets betere condensator een 15 graden lagere GPU temperatuur voor elkaar krijgt. Dan moet je volgens mij minstens fiedelen met het voltage.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
stabielere stroomtoevoer vergt minder voltage he.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
@Hierboven,
Ja dat denk ik ook. Onder load zal er ook wel zoiets als vdrop optreden, en als de voltagetoevoer dan stabiel is zal er geen extra hoog voltage als voorzorg op de core gezet hoeven worden. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|