|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Lite-on Blu-ray drive leest op 8x speed
Fabrikant Lite-On heeft met de iHES208 een interne Blu-Ray combo drive op de markt gebracht. Deze nieuwe drive is de opvolger van de iHES206 en is voorzien van een SATA-interface, 2 MB buffergeheugen en ondersteuning voor LightScribe. Naa ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Jammer van de 2mb cache geheugen. Met blue-ray afspelen denk ik dat het wel uitmaakt als je meer cache gebruikt.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben benieuwd wat het gaat kosten, ik hoop toch stiekem dat de prijzen van bluray drives flink gaan zakken, dan komt er zeker 1 in me nieuwe PC
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ik denk dat ie online voor zo'n 140 gaat kosten Ik heb zelf veel liever een BluRay brander dan lezer, ik kijk toch geen films op de PC |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
@Jaro
Quote:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ik heb zelf veel liever een BluRay brander dan lezer
Zegt genoeg denk ik? lol |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
ze worden een beetje betaalbaar (al vind ik het nog zeer duur omdat de schijfjes ook duur zijn)
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
inmiddels mogen ze van mij de blu-ray laten voor wat het is en iets uitvinden met meer opslag capaciteit en minder hoge licentiekosten. Voorlopig laat ik het bij een esata schijfje... past tenminste wat op
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Zeker een mooie drive. Het vorige model kwam best getest uit de HWI Test.
Ben benieuwd of deze minimaal net zo goed is. Wil uiteindelijk zelf ook zo'n ding ooit nog aanschaffen. Ideaal voor in een mediacenter PC. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Ik ben tevreden met mijn Lite-on iHES 106-29 (das de EU benaming) en dies goed genoeg om Blu-ray discs mee af te spelen en er DVD's mee te branden en hij is een stuk goedkoper dan de iHES 208.
Voor Blu-ray is 4x speed al genoeg om mee af te spelen dus 8x speed is gewoon zonde van je geld. Last edited by Varg; 16-04-2009 at 18:39. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Zelfde geval als met een 22x speed brander waarbij je dus theoretisch ook niet sneller dan 16x speed kan branden omdat er niet snellere schijven zijn, uitzondering daar gelaten. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|