|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
DroboPro: zelfbeherend data-opslagsysteem
Data Robotics heeft met de DroboPro - de grote broer van de Drobo - een data-opslagsysteem geïntroduceerd wat zichzelf kan beheren. Door de self-monitoring en self-healing functionaliteit is het een ideaal apparaat voor bijvoorbeeld het MKB of g ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
ik denk voor mensen die gewoon ontiegelijk veel opslag willen zonder de moeilijkheden van een (home) server is dit natuurlijk ideaal!
Voor de echte hardware fanaat is echter de (home) server denk ik een beter alternatief. voor 1400,- kan men zeker wel een heel pittig servertje bouwen! |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit is zeker een heel erg mooi apparaat. Alleen natuurlijk weer jammer van de prijs, ik vind het broertje al prijzig! Verder ziet het design er lekker strak en simpel uit.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
ik vin het vooral opvallend dat ze bij dit soort apparaten voor een rackmountbracket ¤250 durven te vragen
maarja, een bedrijf koopt liever een te duur apparaat dan een apparaat dat misschien een dagje niet werkt als je het als bedrijf bekijkt is het een top apparaat zelf bouw ik ook liever een server, die valt tenminste soms uit, dus kun je nog wat plezier aan beleven |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Mooi, maar geeft mij dan maar een Qnap TS-809 Pro Turbo NAS
http://www.qnap.com/pro_detail_feature.asp?p_id=109 Die heeft een Intel Core 2 Duo 2.4GHz CPU en 2GB DDRII. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|