|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Zotac GTX 275 met Accelero koeling
Vorige week lanceerde nVidia de GeForce GTX 275 als antwoord op de Radeon HD4890 van AMD. En terwijl alle aangekondigde HD4890 kaarten nog met standaardkoeler worden uitgerust, doen de partners van nVidia iets meer moeite. Zo lanceert Zotac de GTX275 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Leuk, maar hoe warm wordt de 275 stock ? Koelprestaties van AC Xtreme zal wel goed liggen, rond de 80 CFM.
Last edited by SKTupac; 07-04-2009 at 03:27. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Dat zal wel iets van 40a50 graden zijn of misschien nog wel iets minder. Heb ook de extreem cooler van Accelero voor mijn 8800 gts die zwaar overgeklokt is en met warm weer en stressed komt de temp niet boven 65 graden uit met fan op 40%.
Last edited by bix; 07-04-2009 at 03:32. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Is er nog twijfel of de Accelero Xtreme dé beste 3rd party koeler is op het moment? Misschien een domme vraag, maar zou deze GTX 275 variant in SLI setup kunnen in verband met de grotere gestalte van de kaart? Ik zie graag nog een GTX 285 met deze koeler verschijnen.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik heb me GTX 280 met een Accelero koeling gecombineerd.
En ik moet zeggen ben onder de indruk. idle temp van 35C en actief tijdens spellen als red alert 3 of fallout 3 temp van 40-45C koelt voor mij perfect. hij is 2 slot groot verwachte 3sloten |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
En hoe zit het met het geluid dat dit ding maakt? Ik hoor namelijk overal dat de standaart koeler erg stil is.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
"Coole" cooling
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Deze kaart zal geweldig overclockbaar zijn. Ik heb deze koeler op mijn 280GTX en men kaart is nu 725/1215/1460 overclocked en deze word ingame niet warmer dan 52°C en met Furmark max 59°C en dit met de fan op 40%, onhoorbaar. Idle draait deze op 30/31°C.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Ik vind het maar niks deze koelers. Ze moeten een beetje blijven na denken over de airflow in de behuizing. De koeler die er op zit kan ik dan wel zelf maken
Ik hou me dan gewoon bij de standaard koelers of de goeie koelers van AC (Die zien er de zelfte uit maar ja ik vind het merk met stille fan wat aanspreekbaar) |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Je moet wel begrijpen dat de fabrikanten er bij dit soort koelers wel een beetje van uit gaan dat degene die dit sooort koelers wil hebben, vaak een goede airflow in de behuizing heeft. Zodoende is het helemaal niet erg dat de warme lucht in de behuizing blijft, die wordt snel genoeg afgevoerd door out-take fans... En tja, je cpu-koeler kan hierdoor een fractie warmere lucht aantrekken en dus zou de temp van je cpu 1-2 graden omhoog kunnen gaan. Geen waardes om echt wakker van te liggen.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
als je gaat overclocken moet je hoe dan ook goede airflow hebben en er anders niet aan beginnen
als je niet gaat overclocken is de cooler goed zat, zelfs met slechte airflow. vind hem leuk, ben benieuwd naar de prijs |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|