|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
CPU-koelers van Evercool voor de Core i7
Evercool heeft haar assortiment processorkoelers van een nieuwe generatie voorzien. De Transformer 4 (HPJ-12025), Buffalo i7 (HPFI7-10025), HPK-10025 en CI01-9525 zijn de modellen die compatible zijn met Intels Core i7 CPU. Laatst genoemd aluminium ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
die transformer ziet er nog wel leuk uit
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben wel benieuwd naar de resultaten van de Evercool HPK-10025, die ziet er erg goed uit en weegt niet gelijk zo zwaar aan je MB.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ik vind het er erg goedkoop uitzien, verwacht zelf ook niet veel van de prestaties
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit lijken wel een soort kopieën van al bestaande koelers:
CI01-9525- intel boxed Transformer 4 - scythe mugen Buffalo i7 - Arctic Freezer Maar vooral die Transformer lijkt me helemaal geen verkeerde koeler. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind vooral de CI01-9525 echt heel veel lijken op de intel boxed cooler..
Het ziet er naar mijn mening maar goedkoop uit, verwacht er niet te veel van. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
@TheBigBorg,
Ja idd, en waarom zou je deze kopen als je al vrijwel dezelfde koeler meegeleverd krijgt? |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Precies, en in de koeler van intel zit ook nog eens koper
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat is die van intel toch ook?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
die eerste koeler vind ik nou typisch zo'n koeler die je in OEM pc's vind van bijv. PH, HP, DELL enz. enz., en dan met zo'n grote "bloempot-kap"erboven op
en die transformer vind ik er uitzien als een z600-mugen mix. achja, misschien wel interessant voor OEM's, 't zal wel niet heel duur zijn, en dat is voor hun dan natuurlijk een voordeel. |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Je kunt je op twee manieren onderscheiden van de concurrentie:
1) Een beter of anderszins uniek product maken. 2) Hetzelfde leveren, maar dan goedkoper. 1) falen ze jammerlijk in, want een koeler die slecht koelt en er goedkoop uitziet bestaat allang. 2) falen ze ook in, want het is min of meer hetzelfde als intels stock koeler, maar dan duurder. Ergo: beetje jammer allemaal. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
@hierboven
Tja over 1e koeler hoef je geen woorden vuil te maken, boxed ziet er leuker uit, zit koper in en zal waarschijnlijk zowel beter koelen als stiller zijn, ofwel nutteloze koeler. Die transformer ziet er inderdaad wel erg leuk uit, resultaten afwachten, en vooral prijs (Scythe mugen II is verkrijgbaar vanaf 32 euro, dus moeilijk onder te komen. Lage koeler is iets voor barebone en laatste zal wel goedkope (15 euro) koeler, maar daar heb je de artic freezer 7 voor vind ik |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|