|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Dell SX2210 LCD met webcam en dual microfoon
Met de SX2210 zet Dell een 21,5-inch widescreen LCD scherm op de markt. De nieuwe monitor heeft een resolutie van 1920 bij 1080 pixels (1080p) en ondersteunt HDCP. Behalve de D-Sub, DVI en HDMI aansluitingen is ook een USB hub met vier poorten ingebo ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
jammer om te zien dat zo`n mooi scherm niet in hoogte verstelbaar is ! maar wel +1 voor de hoge resolutie en webcam
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Zo he.. Als die prijs niet de hoog word, dan zou ik hem maar al te graag aanschaffen. Ben eigenlijk nog op zoek naar een niet te groot Full HD scherm. Design is ook mooi, en microfoontje's erin zijn ook wel ideaal.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
@ Adante
ik heb net een mooi schermpje aangeschaft de acer V233H een aanrader vooral voor de prijs nog geen 150 euro aleen een minpunt dat hij aleen vga aansluiting heeft. maar een mooi scherm heeft wat weg van de apple schermen |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
@hierboven, een fullhd scherm met vga is nou niet bepaald geweldig, heb hier ook een fullhd scherm staan, maar op vga is het wat wazig
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Voor ¤129,- heb je er eentje van Fujitsu-Siemens met 3 jaar garantie. Dat merk staat bij mij persoonlijk toch wel wat hoger aangeschreven. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik slechte ervaring heb met Acer laptops.. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Ik baal er nu een beetje van dat ik toen der tijd dat scherm heb genomen, dat kwam omdat ik toen alleen VGA op m'n Dell had. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
jammer van de vga maar top prijs/kwaliteit verhouding |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
wat is het voordeel van 2 microfonen dan?
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|