|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Flinke 18,4" multimedianotebook van Advance
Advance Technology presenteerde halverwege deze week een nieuw zwaargewicht onder haar notebooks, de SL8010. Met z'n 18,4-inch beeldscherm met 1920 x 1080 resolutie weet de notebook Full HD videomateriaal precies één-op-é&eac ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Valt mee de prijs ...
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
http://www.hardware.info/nl-NL/produ...productprices/ =P Ben haast van plan eentje te halen, trouwens. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
dezlfde kwaliteit als acer?? omg, acer is nou niet bepaald bekent om zijn kwaliteit plastic anders
verder is dit wel een leuke laptop |
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
*Ik vind het ook een nette prijs en leuke specificaties |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
ik heb de notebook eerder gezien
(bij http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=430) en dan heb je dit bij die notebook in de gallerij staan ![]() ligt het aan mij of is het een rip-off |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoho mensen, je kan de huidige acer notebooks echt niet meer afkraken op bouwkwaliteit. Deze zijn echt wel degelijk geworden! Ik vind het een flinke prijs voor een notebook...
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Wat respect voor acer please
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Acer is bagger, rommel, en wat nog meer zij en is dus niet te vergelijken met kwaliteitsproducten als deze. Waarvan akte!!!!
Last edited by Jaap Terlouw; 10-04-2009 at 05:02. |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
acer is niet bepaald bagger en troep... de Gemstone serie is echt wel goed en heeft zeer nette afwerking
die 8920G is zeker goed voor zijn prijs, alleen lijkt hij mij niet echt mobiel xD... |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
On topic: kunnen we dit scharen onder de naam "mobiele desktop"? Leuke laptop voor een redelijke prijs, alleen vrij groot dus even onder de arm meenemen zit er niet in.
Verder toch even off topic: ik weet niet hoe we hier op Acer zijn gekomen, maar ik zie regelmatig dat "Acer bashen" wel een sport lijkt in berichten. Acer levert gewoon een goede kwaliteits/prijs verhouding voor zijn producten en naar mijn mening moeten we gewoon on topic blijven. |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
@jawbreaker74
Je hebt gelijk, XXODD koopt zijn notebooks van een andere fabrikant en plakt er een XXODD stickertje op, dit heb ik ontdekt toen ik het controll center van mijn "xxodd" netbook wou deinstalleren, toen stond er topstardigital.cn, op deze site heb ik mijn netboekje precies terug kunnen vinden En mijn XXODD stickertje is er 3 dagen geleden al afgevallen Dit lijkt mij een merk dat precies hefzelfde doet. Last edited by donny007x; 10-04-2009 at 04:24. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|