|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook SSD's met Indilinx chips van PhotoFast
Voor velen zal de naam Indilinx weinigzeggend zijn, maar de oplettende lezer weet zich mogelijk te herinneren dat OCZ chips van deze fabrikant gebruikt in haar nieuwe Vertex reeks SSD's. Het Japanse PhotoFast kondigde deze week aan ook SSD's ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Dat is snel!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Zo.. dat PCIe verhaal is interessant..
Als dat een beetje betaalbaar blijkt zou ik dat wel heel graag in het systeem willen hebben.. buiten dat het waanzinnig snel is heb je ook geen last meer van kabeltjes...! |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Dat is inderdaad monsterlijk die PCIe kaart.
Maarja, zal natuurlijk wel weer een paar duizenden euries kosten... |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Betaalbaar is die PCI-e reeks allerminst
Een 80 GB model van deze serie begint bij 2400 dollar Bron: http://www.techchee.com/2008/01/01/f...ost-san-boxes/ En ik heb van horen zeggen *dus correct me if i'm wrong* dat de 1TB versie zo'n 30.000 euro gaat kosten... |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
een koopje
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Wat zouden 6 van die pci-e in raid 0 wel niet opleveren
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
baszbas, mag ik er op wijzen dat die nieuwsbericht al ouder dan 1 jaar is. Ze spreken daar nog over Q1 2008. Dan is de vraag nog of dit MLC of SLC is. Volgens mij was het SLC maar dat weet ik niet meer zeker. In ieder geval SLC is veel duurder dan MLC. Ik denk dat je beter prijs kan aanhouden van 4x 250GB SSDs, dus zo'n 2750 a 3250 euro.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
@ Verkade
Ik zie het nu zelf inderdaad ook Laatst gewijzigd door baszbas; 28 maart 2009 om 13:41 |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
1 jaar garantie maar?
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
leuk speelgoed, helaas voor het moment onbetaalbaar |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
nu is het nadeel met deze pci ssd's dat ze zo snel zijn dat je dvd drive niet eens meer genoeg bestanden heeft klaar liggen om hem bezig te houden, ik denk dat je er niet ''echt'' wat aan heb een standaart ssd is al heel wat. maar de toekomst ziet er goed uit
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
(en ook ruim daarboven (pci)) de 3gb sata connectie komen. Die pci ssd draaft al ruim over de nieuw 6gb sata. Maar wat een ssd pci kaart zal dat zijn zeg. Dan hoef je je echt geen zorgen meer te maken over de snelheid van je data. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|