|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Cooler Master werkt aan witte CM-690
In Europa is de Cooler Master CM 690 één van de populairdere behuizingen voor gamers. Niet verwonderlijk dus dat het bedrijf eerder al een speciale nVidia SLI versie van de behuizing uitbracht en momenteel bezig is met de ontwikkeling v ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Geef mij de zwarte maar, wit past niet bij deze behuizing.(wannabe apple?)
Last edited by vexl; 23-03-2009 at 10:59. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
hmmm vind mijn zwarte cm690 wel wat mooier als ik eerlijk moet zijn
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Stijlvol, dit is tenminste echt wit i.p.v. die beige kasten die na 2 weken vergeeld zijn. maarja die hebben we gelukkig al een tijdje niet meer.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Ze zouden de kast denk ik mooier kunnen maken door hem helemaal mat zwart te maken, ook die zilveren strips en de binnenkant.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Denk nou niet dat deze kast echt zal aanslaan. Want de CM-690 staat bekend om de goede airflow. Bij deze witte versie zijn er 3 plaatsen om fans te plaatsen weg gehaald...
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
niet alles dat wit is/was/word is wannabe apple -.- |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
allemaal negatief.
ik vind hem wel netjes, en dat ze die fans aan de zijkant hebben weg gahaald is wel logisch dat zijn namelijk de fans die herrie veroorzaken. vind dat schone wit wel mooi staan trouwens |
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
Hey,
Deze kast is zeker wel nice!. Vind hem echt wel kicken keer wat anders dan het zwarte (Heb zelf de zwarte versie) Rj |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Heb zelf ook de zwarte versie maar ik moet toegeven dat ik deze mooier vind!
Ook het weglaten van de gaten in het zijpaneel vind ik eigenlijk een goede keuze, en de stillere bijgeleverde fans juich ik ook toe! Mooie kast, jammer dat al de zwarte versie heb... |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Heel mooi, en zo mogelijk nog beter qua koeling als het orgineel, een voor naar achter flow is makkelijk te doen met custom CPU koeling.
graka's blazen al een tijdje niet vaak mee naar de wand van de kast maar naar achter en anders komt dat wel goed door een 12cm flow van onderin. |
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
één groot voordeel het trekt minder stof aan!
voor de rest ziet de kast er netjes uit, zeer... trendy |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
ik vind t wel een mooi kastje,
nu alleen nog een moederbord en videokaart met een wit pcb en een witte led fan voorin zou zeker wel wreed eruit zien, lijkt mij zo |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Wel gaaf ding, zal het ook wat schelen omdat zwart warmte aantrekt?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zie een bepaalde tendens, want ook het Monsta Rad van Feser is in een beperkte oplage in het afwijkende wit verkrijgbaar.
Blijkbaar is kleur tegenwoordig het middel om je als hardware fabrikant te onderscheiden. Kijk maar naar bv de rode videokaart van EVGA of de kleurstellingen die de high end moederborden tegenwoordig hebben. |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Ik vind dit een zeer geslaagde kast! Ik zag een klein plaatje op de homepage en ik wist gelijk: Dit wordt mijn nieuwe kast!
|
|
|
|
|
#18 |
|
Non-actief
|
0 score
LOL @ deze zin "Cooler Master werkt aan witte CM-690" ze pakken gewoon de onderdelen van de kast en geven deze een witten kleur ipv een zwarten kleur.
Wel vette kast ik vind wit altijd wel mooi, maar het is dan wel jammer er zijn nog niet veel witte LCD's. |
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
*echt zwart ok ok die met glazen/plastic plaatjes ervoor zijn wel erg netjes en die VFD's ofzo in media center kasten werken ook vaak best goed. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Hoop dat er ooit nog eens een update van de Cosmos S komt ( bijv. wit
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Als je niet gamed, maar gewoon een stijlvolle kast wil hebben met veel airflow voor lage prijs, welke kies je dan? Goed zo CoolerMaster! Je maakt van een populaire kast een stijlvolle kast
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat een gaykast zeg.
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
ik vind het wel wannabe apple achtig.(mijn mening)
Kasten van apple worden altijd om design bewonderd(simpel,maar mooi) Ze dachten bij coolermaster natuurlijk, laten we dat ook eens proberen.(sleak,simpel design + het wit, lijkt echt niet op apple's formule Maar het wit en het chroom past niet bij elkaar,naast het feit dat wit niet bij deze kast past(two-tone had nog gekunne). Last edited by vexl; 23-03-2009 at 12:32. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
meeste kasten zijn zwart of in ieder geval donker... zou dit een trend worden dat het allemaal weer wit mag/moet?
Nu dit er zo strak en mooi uit ziet schiet bij mij meteen de vraag binnen of DVD of Blu-ray spelers/branders voor de pc ook geleverd worden met een spierwit frontje... Ik geloof dat dit doorgaans beige of zwart is, maar niet spierwit zoals deze kast is? Stel je stopt hier een beige of zwarte speler in... dan ziet het er niet meer uit. Verder zul je hem regelmatig moeten schoonmaken... als er bij mij een beetje stof ligt op mijn zwarte kast dan zie je dat niet... hier zul je elke plekje, vlekje en stofje op gaan zien. Als dit een trend wordt zullen we ook meer witte monitoren gaan zien lijkte me... Ik vind het verder geen Apple wannabe, maar wie weet gaat Apple straks wel over op een andere kleur als wit een trend wordt. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|