|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Thrustmaster bundelt joystick met H.A.W.X.
Thrustmaster brengt een speciale bundel uit die zowel de T.Flight Hotas X joystick bevat als het gevechtsvliegsimulatie spel H.A.W.X. van Tom Clancy. De plug & play T.Flight Hotas X joystick is daarnaast voorgeprogrammeerd met speciale instelling ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ik wilde al het spel halen en die bundel is aantrekkelijk genoeg om te halen
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Mooi hoor.
Alleen jammer dat er geen force feedback op zit.. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Force Feedback vind ik eigenlijk alleen maar irritant. Dus zo erg is het niet dat dat er niet opzit.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Is een aardige prijs! Een los spel kost vaak al gemiddeld 60 euro.
Heb al een Joystick, maar anders was dit wel een goedkope oplossing |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
* meestal 50 voor pc games hoor
maar zeker een nette prijs 70 incl. Joystick ik zal m eerst downloaden, en dan evt. als ik het erg leuk vind, nog kopen voor multiplayer maar voorlopig blijf ik bij BF2 Last edited by Jaap Terlouw; 18-03-2009 at 05:39. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
leuk... zo'n rechtshandige joystick
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Nette prijs! heb de demo gespeeld.. en vind het opzich een gaaf spel, alleen de besturing met toetsenbord/muis vind ik echt waardeloos.
Maar met deze bundel maakt het dan toch wel weer aantrekkelijk om het spel te kopen. |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Mooi ding!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Hmm zeker nice zo als je er vanuit gaat dat het spel los al rond de ¤50 komt.
Mischien dat ik het wel ga kopen, vraag me alleen af hoevaak ik een joystick gebruik, zovaak vlieg ik niet..... |
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
De game is maar 30 euro bij freerecordshop webwinkel. De stick zag ik bij een shop voor 40 euro staan. Wellicht is hij ergens nog een paar euro goedkoper te krijgen, maar zag ook shops die de stick voor 60 euro hadden staan.
Maar wel een leuke combo... Edit: Waar DeMolT naar linkt, is wel een hele mooie aanbieding! Maar 50 euro, dus eigenlijk 20 euro voor de stick, of 10 euro voor de game, net hoe je het wilt zeggen... Last edited by Jut; 17-03-2009 at 12:18. |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Besteld, ik zat al te wachten op zo'n soort aanbieding
Voor de geïnteresseerden: http://www.salland.eu/product/123972...k-2960707.html |
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Zou ook een mooie geweest zijn voor de Xbox 360. Dan had ik hem meteen besteld.
Helaas. |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
is dit nou waarom de release van de pc versie op zich laat wachten dan ? de versie voor de ps 3 en xdoos is al een week uit, ik ga hem donderdag gelijk halen natuurlijk
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Ik heb er een,en in de handleiding staat wel degelijk dat ie geshikt is voor de Xbox360 !!! Meschien heb je meer geluk dan je denkt !!! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Zou zeer zeker eerst ff de Demo proberen voor dat je dit setje of het spel koopt, ik vind het echt een bagger spel voor op de PC.
Hier is de Demo te downloaden: http://www.gamershell.com/news_70644.html |
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
De demo is helemaal niet zo slecht. Kijk het is natuurlijk een mening. Net zo als hier boven die vind het een bagger game. Maar opgebied van flight shooters is het zeker de beste tot nu toe (zeker voor de pc)
De besturing is irritant op de pc, maar daarom komt er toch juist een joystick. Weet zeker dat het een super ervaring is. Zeker online als je tegen andere goeie mensen gaat spelen straks..... (zo nu ga ik even oldskool rondje bf2 spelen) |
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
Leuke bundel. Maar wat ik nou wil weten is of die joystick ook op de xbox 360 te gebruiken is? Dan koop ik de game namelijk voor pc en xbox de pc versie kan ik men vader wel een plezier mee doen en de joystick gebruik ik dan op men xbox en men pc. Dus iemand die er al achter is gekomen?
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hardware.Info Editor
|
Volgens de productpagina van Thrustmaster is de joystick compatible met PC en Playstation 3.
|
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Hmmmm, de super eerlijke mannen van Salland hebben de prijs alweer verhoogd naar ¤55
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
0 score
LOL heb deze combi al besteld
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor de gene die alleen het spel willen voor 23,50 euro ben je al spek koper:
http://www.play.com/Games/PC/4-/5380...-/Product.html Toch is de set met joystick bij salland een erg goedkope deal als je toch al zat na te denken over een joystick,zelf vindt ik het ontbreken van forcefeedback wel erg jammer en speel het daarom lekker met de 360 controller wat ook heel aardig speelt. |
|
|
|
|
#24 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Pfft nou lekker is dat.. Bestel je hem bij Salland, gaan ze twee achter elkaar de levertijd bijstellen waardoor hij nu op 3 april staat
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|