|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Panasonic TV's met THX certificatie
Panasonic voegt vier THX gecertificeerde VIERA flat screen televisies toe aan zijn 2009 line-up: de Z1 (TX-P54Z1 54-inch en TX-P46Z1 46-inch) en V10 Series (TX-P50V10 50-inch en TX-P42V10 42-inch). De THX certificatie behelst strikte standaarden voor ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ziet er wel tof uit. Alleen had ik liever gewild dat de omlijsting van mooi zwart glas was geweest, net als die Mac's
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
even vermelden zijn allemaal plasma tv's btw
hier de specificaties http://www.panasonic.co.uk/html/en_G...746/index.html erg goede specs als je het mij vraagt. alleen de zilveren rand vind ik qua design minder. als de prijs te doen is haal ik er wel een. aardige extra monitor edit ! kijk eens naar de v10,g10 en g15 series die zijn wel zwart en erg stijlvol mooie dunne rand en geen grijs. Last edited by freaq; 25-02-2009 at 10:34. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Het ziet eruit als brushed allu, of ander metaal. Maar ik prefereer dan alsnog zwart brushed metaal
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
600Hz?
Ze zouden hun moeite denk ik beter in iets anders kunnen steken. Maar toegegeven, het zijn mooie tv's |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat het plasma tv's zijn maakt ze wel weer wat minder geschikt voor internet en games
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
nu even vergelijk met de de kuro k modellen (beste die je kan krijgen) om te kijken of thx meer is als marketing
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
plasma heeft een responstijd van 0.001 sec, kan lcd niet aan tippen. en zwartwaardes zijn ook veel beter, prettig in donkere games, zie je in iedergeval nog iets.... alleen de levensduur is mogelijk iets minder, |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik doelde niet op de responstijd, maar op het inbrand probleem van plasma. Als je toevallig vergeet om je tv uit te zetten en de site laat staan dan brand je tv in
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Naja, ik kijk liever naar een LCD scherm dan naar plasma. Maar als je bijvoorbeeld je game even pauseert en een half uurtje weg bent is de kans op inbranden idd aanwezig.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
zoals ik al zei DE standaard van beeldkwaliteit is de pioneer kuro serie, geen lcd tegengekomen die er in de buurt komt (eigenlijk alleen een sim2 projector gezien die ik beter vond maarja $$$$ en je bent je kamer kwijt) zover ik weet heeft elke zichzelf respecterende flatscreen tegenwoordig wel maatregelen tegen inbranden ingebouwd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Ik heb zeker wel goede plasma's gezien (Pioneer Kuro's). Maar ik vind LCD prettiger kijken, zo heeft ieder zijn smaak.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|